Poster: DjCollinBosgraafEigenlijk werkt er allemaal van dat vage personeel ( onvriendelijk , roken )En daar kan Tiesto natuurlijk ook geen overzicht overhouden .De mensen die je helpen staan gewoon de rook in je gezicht te blazenDe afwerking was stukken slechter ,toen Tiesto er zelf nog was (alles werd ouder )Maarjah , als Tiesto er nog had gestaan was hij nog lang niet dicht gegaanMaar voor de mensen die nog kleren willen bestellen www.tiesto.comeffe account aanmaken .. en dan kun je ook nog bestellen !
Poster: djliberty
Heeft zelfs achteraan in het magzijn gaan kijken of ze die plaat binnenhadden.
Poster: Ferre
idd, onvriendelijk personeel tegenwoordig daar...
ik was er enkele dagen geleden nog en ik ging vragen of ze enkele platen van mijn lijstje hadden en ze snauwden mij af met 'kijk eens in de bakken'. Na een uurtje platen beluisteren enzo ging ik mijn gevonden plaatjes afrekenen en de verkoper 'Ah eindelijk iets gevonden ?...' . Ook zit de verkoper daar telkens op msn te chatten enzo
...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.