[GZ] Beat/Vocal Producer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lukaz    posted on 11-05-2006 21:23
Hallo Iedereen :D

Ik ben bezig met een serieuse productie, dus niet zomaar van kom laat ik eens even een nummer makenHappy, laughing

Het enige probleem is dat ik niet de benodigdheden/gave heb om Vocals en een *Lekker Beat te maken.
Is er iemand op het forum dat dat wel kan en er misschien zin heeft omdat te doen?
Uiteraard zet ik jouw naam er dan ook bij.

Weetjes:
  • Het is Trance
  • wat je kan downloaden is wat ik noem het 'Mix Gedeelte' de opbouw wat je hoort in Extended mixes.
  • De Beat(Kick, Hi-Hat etc..) die er nu in zit is gewoon voor steun die word dan dus verwijdert en de andere wordt in de plaats gezet.

Concept is hier te downloaden

MVG Lukas

PS. Reageer alleen als je belangstelling hebt AUB Happy, laughing

*Lekkere Beat: denk aan Ibiza Trance, Producers als Filterhead zulke beats.
User edit by Lukaz on 11-05-2006 @ 21:48:11 (14%)

What do you think about [GZ] Beat/Vocal Producer ??

Vote :   
_Ivan_    posted on 12-05-2006 20:41
Ik vind het gedeelte wat je kunt downloaden vink wel vet klinken:D
Feel&.Celebrate.Life!
ScottB    posted on 12-05-2006 20:56
Waarmee produceer je, wat heb je allemaal tot je beschikking? en wat wil je eronder zetten qua vocals, man of vrouw, lang kort??

edit: klinkt idd wel lekker en ik denk ook dat met een vocal het lekker zal klinken Happy, laughing
User edit by ScottB on 12-05-2006 @ 20:59:04 (100%)
Lukaz    posted on 12-05-2006 21:49
hey dank je:D ik ben erzelf ook erg tevreden over terwijl het stuk na de qlimax nog moet komen!!
ik heb het gewoon gemaakt met Cubase SX3 thats it

en wat voor vocals ik dacht aan een vrouw met een heldere stem en het mag wel lang zijnHappy, laughing
_Ivan_    posted on 12-05-2006 22:19
Geen gek idee:D

Feel&.Celebrate.Life!
ScottB    posted on 13-05-2006 12:46
ik dacht al dat het een vrouwe stem zou worden :p ja ik werk zelf niet met Cubase. maar wil je iets op nemen met microfoon(misschien kan je een meisje regelen ofso) zitten er al samples bij Cubase met vocals? en anders kun je het nog met andere samples gebruiken van internet of sample-cd's. wat met ze gaan zeggen? heb je al een titel voor het nummer? ik neem wel aan dat het iets fatsoenlijks wordt en geen dj felix project achtige text :p

User edit by ScottB on 13-05-2006 @ 12:48:27 (50%)
Lukaz    posted on 13-05-2006 15:18
Ik heb nog geen naam dat doe ik altijd op het laatst.
Wat ze gaan zeggen? Dat weet ik nog niet ik ben niet zo goed in het bedenken van tekstenHappy, laughing En er zitten naar mijn mening geen samples bij cubase en zeker niet van stemmen en als die er wel zaten ging ik die ook niet gebruiken, want ik wil het wel origineel houden en niet met stemmen die zomaar iedereen zou kunnen gebruikenHappy, laughing

Maar er zijn hier geen Producers die een Beat kunnen maken?
ScottB    posted on 13-05-2006 15:41
ik denk dat je engelse text wilt? ik kan wel een beat maken als je vertelt hoe en wat enzo.
Steev    posted on 13-05-2006 16:14
Hmm, ik vind dit eerder electric, maar dat laatste stukje, de laatste 8 seconden, dat heb je wel masterlijk gemaakt!! Veel succes ermee!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

244 Users online: 54 Guests (190 Unknown)
Pages generated today : 71.201
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.723.213