[M] Jorrit - HouseMix [08-05-06]
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jorrit    posted on 11-05-2006 17:29
Hey!

Ik ben weer bezig geweest met een nieuwe mix. Zitten wel wat foutjes in, dat krijg je als je je gaat vervelen en je vergeet dat je op aan het nemen was Winking my eye

Mix is te vinden op www.dj-jorrit.nl onder mixes, dan de nieuwste dus.
(ik zet de link niet direct neer om meteen te horen of de site bevalt Winking my eye)

Tracklist komt wel...

What do you think about [M] Jorrit - HouseMix [08-05-06] ??

Vote :   

RoyBeware    posted on 11-05-2006 17:31
Ey jorrit... Ik heb je mix al geluisterd. Hier de replay.

Nou, zoals altijd. Een goede en leuke mix..

Ik sta elke keer versteld van je mixes.. Hoop snel dat de volgende komt :D:D

Leuk gemixt. Goede platenkeuze.

em... wat kan k nog meer zeggen...

Gewoon een leuke mix... Deze gaat ckr naar mn vrienden :D lekker in de autooo :D BOEM BOEM :D

User edit by RoyBeware on 11-05-2006 @ 17:33:06 (8%)
_Ivan_    posted on 11-05-2006 20:27
k'ben benieuwd,,, k'ga hem eens luisteren

reactie volgt nog...

Feel&.Celebrate.Life!
LauW    posted on 11-05-2006 21:06
Over het algemeen lekkere mix, wel mijn muzieksmaakje. Ik hoor alleen af en toe nog wel wat corrigeer geluidjes en is je overgang van stabbing sally naar nobody rock niet helemaal lekker, gebruik van vocals vind ik leuk maar die vocal over nobody rock klinkt niet en gaat ook niet helemaal goed op de maat :P Ik ga je andere mixjes ook nog ff luisteren Ps, jij leest je pm ook nooit :P
_Ivan_    posted on 11-05-2006 21:09
k'vind hem lekker klinkenHappy, laughing

Feel&.Celebrate.Life!
Jorrit    posted on 11-05-2006 21:37
Poster: LauW
Over het algemeen lekkere mix, wel mijn muzieksmaakje. Ik hoor alleen af en toe nog wel wat corrigeer geluidjes en is je overgang van stabbing sally naar nobody rock niet helemaal lekker, gebruik van vocals vind ik leuk maar die vocal over nobody rock klinkt niet en gaat ook niet helemaal goed op de maat :P Ik ga je andere mixjes ook nog ff luisteren Ps, jij leest je pm ook nooit :P

Klopt, dit is namelijk mijn eerste mix waarbij ik ook plaatjes draai Winking my eye

Die vocal van no good was dat he? ja klopt ook... 1 maat de veel of te weinig geloopt dacht ik uit mn hoofd.

Ps.  ik heb geen pm van je gehad, dat verbaasde me al, zal wel iets fout zijn gegaan
[edit:] nee heb echt nix van je.
Mod edit by Jorrit on 11-05-2006 21:38 (4%)
Nvie    posted on 12-05-2006 07:08
klinkt lekker hoor Happy, laughing
Jorrit    posted on 12-05-2006 15:53
kort maar krachtig? :P
TheSupercrab    posted on 12-05-2006 16:20
vette mix jorrit, lekkere muziek ook! toppie.
Jorrit    posted on 13-05-2006 10:16
thnx man! Winking my eye (Dit is toch wel het nadeel van geen hidden message gebruiken!:P)
Timmerink    posted on 13-05-2006 17:39
Hey Jorrit!

gast, dit is helemaal mijn style heerlijke muziek en perfecte opbouw in je mix.

Alleen soms zit je er 'aardig' naast (corrigeer je hem wel weer goed..). Zoals net gezegd; die vocals zitten er soms niet erg lekker in maar een leuk idee, net als de effecten.

Zou je hier misschien de Tracklist van de mix neer willen planten? Sommige nummers komen bekend voor, maar ken ze niet van naam...

Aangezien ik morgen jarig ben en een groot feest geef met muziek, zal ik deze zeker opzetten!

Grtz

Jorrit    posted on 13-05-2006 18:09
haha, dat je 'm op gaat zetten is super man Winking my eye Blij dat je 'm zo leuk vond, tracklist komt er aan!
Jorrit    posted on 13-05-2006 18:16
Zo, de tracklist is compleet dacht ik :D:
1. Chris lake - One too many                    (+ Vocal: Can you feel it)
2. Who's who - Not so dirty
3. Sebastien Leger - Bad Clock '04             (+ Vocal: No good)
4. Fedde le grand - Put your hands up (The Discount Rhinos Remix)
5. Sharon Phillips - Want 2/ Need 2 (Switch remix)
6. Marcella - Stabbing sally
7. Sidney Samson - Nobody Rock              (+ Vocal: Audio bully's - we don't care)
8. Laidback Luke ft. Steve Angello - Otherwise then
9. TBA ft. TLC - Like this                           (+ Vocal: Sletten houwen)
10. Armand van helden - In your eyes
11. Sugar City - Get 2Gether                     (+ Beat: Jahmirrahman - Riddim)

Mod edit by Jorrit on 13-05-2006 18:17 (12%)
_Ivan_    posted on 14-05-2006 09:20
bedankt voor playlist ik ga er weer paar nummertjes tussen uit pikkenWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

252 Users online: 45 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 75.575
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.727.587