He jongens..ik weet niet hoe ik dit moet vragen maar ik heb een vraagje voor de Urban Dj's hier..!!
Ik kan iemand voor mij een liveset of alleen een tracklist maken..met welke nummers jullie beginne en wat er daarna komt bij jullie en daarna etc etc..(ik hoop dat jullie het begrijpen)...(gewoon jullie eigen tracklist..ik neem aan dat jullie het begrijpen zo niet dan gewoon vragen)
met de recente disco nummers zoals Sean Paul,fatman scoop,Dr.Dre, Snoopdogg etc etc..
Mocht je intresse hebben in de nieuwste urban tracks per maand ? Check dan mijn website en klik op link media . Ik heb namelijk elke maand een nieuwe urban chart top 20 op mijn site.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.