sail
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dj_loser    posted on 08-05-2006 18:34
wat vinden jullie van het nummer sail van armin van buuren

ik vind het egt sppr vett
als ik m'n dj set heb ga ik zijn nieuwe album egt wel kopen

What do you think about sail ??

Vote :   
DavyJ    posted on 08-05-2006 18:58
ik vind hem ook wel goed   alleen voor te draaien vind ik het minder omdat hij te commercieel is
Nyana    posted on 08-05-2006 20:34
Erg slechte productie van Armin, klinkt ontzettend goedkoop en cheesy. Kan er niet veel goeds over zeggen. Armin kan vele malen beter dan dit stukje goedkoop gejengel maken (z'n <2001 producties zijn nog altijd waanzinnig, Gimmick, Rising Star etc.)
Lukaz    posted on 08-05-2006 20:39
Ik vind het wel een oke nummer niet echt mijn style maar oke Happy, laughing
Maar als je goed luisterd heeft wel iets van Adagio for Strings van Tiesto.. Zoiets hoor ik dan weer:P

Wat ik wel appart vind maar wel op de leuke manier zijn de vogels die je hoort op de achtergrond als je 3 minuten hebt gespeeld van de Original Mix Happy, laughing
User edit by Lukaz on 08-05-2006 @ 20:42:29 (87%)
_Ivan_    posted on 08-05-2006 20:57
Poster: DavyJ
ik vind hem ook wel goed   alleen voor te draaien vind ik het minder omdat hij te commercieel is

Dat vind ik dus ook:P
Feel&.Celebrate.Life!
Collin    posted on 09-05-2006 14:40

vond het leuk , maar wat er al gezegd word hij is te commercieel

niet goed geproduceert en er zijn stukjes waarvan ik denk van ,, wat mag dit zijn

en hij lijkt beetje op Tiesto ,,, terwijl Tiesto Adagio for Strings al vele male langer

heeft maar helaas ... voor dit nummer .. en zijn cd valt ook tegen van Armin

Twello    posted on 09-05-2006 19:09
de cd shivers valt idd tegen (Golddigger ) maar ik vind Sail wel een vette vooral leuk met die piano er doorheen .... als je er een andere draai van wilt horen moet je misschien de Carl B's without hope remix nemen

alleen hij moet dat stuk waar die mee eindigt (ik heb de verzie die op het evenement SAIL werd gespeelt van 7:53 minuut) is vooral goed dat had die eerder terug moeten laten komen... en het begin is een beetje saai
TheSupercrab    posted on 09-05-2006 19:45
Sail zit niet op het shivers album.. maar idd shivers heeft maar een paar goede tracks.

Sail zelf is wel ok.. maar idd te commercial om serious te draaien.
_Ivan_    posted on 10-05-2006 11:32
K'heb hem nog niet gehoord

Poster: DjCollinBosgraaf

vond het leuk , maar wat er al gezegd word hij is te commercieel

niet goed geproduceert en er zijn stukjes waarvan ik denk van ,, wat mag dit zijn

en hij lijkt beetje op Tiesto ,,, terwijl Tiesto Adagio for Strings al vele male langer

heeft maar helaas ... voor dit nummer .. en zijn cd valt ook tegen van Armin

Feel&.Celebrate.Life!
Illusion    posted on 10-05-2006 13:41
Poster: Nyana
Erg slechte productie van Armin, klinkt ontzettend goedkoop en cheesy. Kan er niet veel goeds over zeggen. Armin kan vele malen beter dan dit stukje goedkoop gejengel maken (z'n <2001 producties zijn nog altijd waanzinnig, Gimmick, Rising Star etc.)

Ben ik absoluut niet mee eens. Dit is een goed nummer. Super zelfs, geeft me een goede sfeer.  Ik heb z'n single gekocht, top nummer, alleen jammer dat op deze single alleen de radio edit staat.

Leg mij eens uit waarom het te commercieel is.:p

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
marck    posted on 10-05-2006 14:23
Ik denk dat ieder zijn eigen mening heeft. En die ook mag hebben.

Persoonlijk vind ik het een heerlijk nummer. Al zit het wat simpel in elkaar. Maar toch zie dat je met een simpel nummer ook geld kan verdienen.

En het commercieel worden van het nummer. Tja of dat aan Armin ligt, zijn platenmaatschapij of de dj's die het nummer te vaak draaien. Weet ik niet.

Wel iets wat ik graag zou willen weten.

Wat en wie maakt een nummer commercieel.

Illusion    posted on 10-05-2006 14:30
Poster: marck
Wel iets wat ik graag zou willen weten.

Wat en wie maakt een nummer commercieel.

Inderdaad, dat zou ik ook wel willen weten

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
RoyBeware    posted on 10-05-2006 15:19
Ik heb het album Shivers ook, en bij het laatste nummer van zijn album: Serenity

spoel je hem zoon  2 minuten door, dan hoor je een stukje van Sail... Waar dat op slaat, geen idee...

This is an old Topic

No new postings for 7.079 days.
 Post CommentThat would be 236 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

225 Users online: 24 Guests (201 Unknown)
Pages generated today : 82.244
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.734.256

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use