Themafeesten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Jorrit    posted on 04-03-2004 21:09
op de oude resource had ik dit ook wel eens gevraagd, maar dat is nu dus weg. Bij ons hier in mijdrecht willen we themafeesten gaan organiseren in het jongerencentrum waar ik werk. De disco's zijn: Youngones: voor kinderen van 10 t/m 12 jaar Time Out: voor kinderen van 13 t/m 15 jaar Dus de thema's mogen niet te ver gaan en te zwaar zijn met opruimen... hebben jullie wat ideeen? ik had dit (ook van de oude resource) Black & white party sensation achtig, dus ook black en white maar met spectaculaire effecten zoals lasers (dat kan dan maar 1 keer want het budget is niet te hoog) confetti party (veel opruimwerk) schuimparty (" ") apres ski avond .......

What do you think about Themafeesten ??

Vote :   

W.i.M    posted on 06-03-2004 11:28
Met een beetje fantasie kun je overal een thema van maken. Een paar kleine voorbeelden: - zomer party's... zo schaars mogelijk gekleed :D - natuurlijk kun je thema's houden wat betreft muziek: dus hardcore, apres-ski, rocknight, live-optredens door bekende DJ's .. - en/of je houd een thema wat betreft kleding, dus iedereen witte sokken aan, of iedereen in het rood :scratch:
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Jorrit    posted on 06-03-2004 12:21
Poster: Wim
Met een beetje fantasie kun je overal een thema van maken. Een paar kleine voorbeelden: - zomer party's... zo schaars mogelijk gekleed :D - natuurlijk kun je thema's houden wat betreft muziek: dus hardcore, apres-ski, rocknight, live-optredens door bekende DJ's .. - en/of je houd een thema wat betreft kleding, dus iedereen witte sokken aan, of iedereen in het rood :scratch:
Die zomer party is een goed idee, en het is zowiezo altijd erg warm in de allround Winking my eye We waren van plan dat te gaan doen op het laatste feest, ergens in juni.. Binnenkort komt er ook een Gothic party, lijkt me alleen niet dat dit kinderen van 10-15 zal aanspreken :scratch: Bekende DJ's is ook niet te doen, te weinig geld Thema kleding is ook wel een idee, maar dan moet je wel idereen zo ver krijgen dat ze het ook echt doen... [cool ik eddite!]
User edit by Jorrit on 06-03-2004 @ 12:22:35 (10%)
Lead    posted on 06-03-2004 13:31
Vreemd, ik zou zweren dat ik hier al lang een uitgebreid antwoord op had gegeven... Maaruh WOW Je editen doet het dus nu Confused Beter ! Gothic zal waarschijnlijk veel mensen in zwarte kleren trekken... Is de vraag of je daar wel een aparte muziek bij kunt/wilt draaien.... Een kleur of kleur cobinatie is het gemakkelijkste... Zwart/Wit zou kunnen, dat heeft iedereen wel. En met wat lakens kun je het zwart van de Allround afwisselen met wit. Of hou een 'Haunted' avond en maak van lakens een soort spoken (skippybal erin en ophangen), of regel camouflagenetten (hebben ze in zwart/wit/gevlekt/groen). Een idee dat iedereen goed vind en waarnaar iedereen zijn kleding kan aanpassen is moeilijk. In de zomer een Beach-Party is iets waar mensen gehoor aan kunnen geven en dit ook zulllen doen als het warm is.
Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 07-03-2004 12:21
Poster: Lead
Vreemd, ik zou zweren dat ik hier al lang een uitgebreid antwoord op had gegeven...
ja klopt! jij hebt hier antwoord op gegeven, maar misschien zijn er nog nieuwe leden die andere ideen hebben... maar dit zijn wel wat dingen aar we wat mee kunnen :D
Lead    posted on 09-03-2004 19:38
:head:
Let the BASS be louder
OtnielvanLeeuwen    posted on 07-05-2004 09:20
Wat je misschien ook zou kunnen doen is miss ook iets met Innercity achtigs, dat trekt ook wel mensen...
Vooral de afgelopen editie met Brazilie als thema...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

185 Users online: 132 Guests (53 Unknown)
Pages generated today : 36.700
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.943.992