Hoi, Ik ben momenteel aan het zoeken achter 2 table top cd-spelers. Ik heb een aanbieding gekregen van een Omnitronic DJS1100, de reden dat deze persoon die verkoopt is omdat hij de Numark HDX gaat kopen, maar over de DJS1100 heeft soms iemand hier ervaring mee of opmerkingen?? Ik weet alleen dat hij er t***ng lelijk uitziet maar als het een fatsoenlijke cd-spelers is, is het goed genoeg voor mij. Kijk bij hidden message voor foto's!! [Edit: dat dus even svp niet in een hidden message zetten!]
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ben verjaard en heb nu al rond de 260 euries en ben veranderd van table tops naar dubbelaar want table tops is niet haalbaar met zo'n budget begrijp ik. ik zat te denken aan de Citronic CDS 2.2 of weten jullie een betere dubbelaar??
ik weet niet hoor, maar een citronic CDS 2.2, die bestaat niet? ik heb zonet de site en het boekje van citronic bekeken en de enige die ik zag was de citronic cds 1.2 en niet de 2.2
ja sorry het is de 1.2 cds van citronic, de review van de cd-speler zegt wel redelijk veel, en over die tulp-kabeltjes maakt niet uit, koop k er toch gwn nog 1tje bij eh... heeft soms iemand persoonlijk ervaring ermee hier??
de KoolSound CDS388 lijkt mij ook wel een mooie, vrl door dat grote jog-wheel..
dj2dj.nl
This is an old Topic
No new postings for 7.060 days. Post CommentThat would be 235.3 months or a whopping 19.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.