ja ik ben een beginner en ik wil eens vragen aan jullie of deze mixer goed is numark DM950 of zou ik een andere mixer moeten zoeken
What do you think about is deze mixer goed ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
emh, ik heb d'r nooit mee gewerkt maar het is een leuk no nonsens bakkie. Waarscheinlijk haalt die 1 jaar, en daarna kun je een betere kopen. Voor de prijs is die opzich goed te doen lijkt me zo.
verwacht uiterraard geen kwaliteit voor die nog geen 100 euro
er staat een knopje met een boompje op en daar moet je op klikken en daar plaats je de URL van de foto. en dan submit! de url van de foto vindt je door rechtmuisknop op de foto en dan eigenschappen bij adres (URL) staat er iets, en dat moet je daar plaatsen.
Als jij maar 2 kanalen nodig heb zal ik voor de Dm-1002 MKII gaan, omdat deze er naar mijn mening iets beter uit ziet. Zo te zien zie ik op die mixer ook kill switches, ook wel leuk en soms handig om te hebben.
Numark hun faders gaan wel snel kraken dacht ik(ben niet zeker). Ik heb in beginjaren gewoon doorgespaard voor een mx 4 van jb-systems, Daar heb ik me toch 2 jaar mee kunnen plezieren.
Van de 2 zou ik de DM2050 kiezen. Mijn stijl zal me uiteindelijk brengen op 3 kanaals. Verder wil ik mijn kanaal equalizers gewoon recht boven de kanaalfader.
Mijn Numark mixer ook uit de DM serie, kraakt na meer dan 2 jaar nog steeds niet. Luister voor de zekerheid eerst of je tevreden bent met de geluidskwaliteit. Goedkoop bij mixers gaat altijd ten koste van geluidskwaliteit. Maar als je het geluid goed genoeg vindt voor de prijs kun je het natuurlijk kopen.
Nog wat losse opmerkingen zijn dat de knopjes nogal dicht op elkaar zitten. Dus je kunt mogelijk minder snel werken. De kanaalfaders lijken ook kort. Precieser doseren van volume is dus moeilijker.
De VU meter is ook vrij kort, dus onnauwkeurig. Vooraf bepalen van volume niveaus wordt ook een beetje moeilijker.
Op dit model kun je ook maar 1 kanaal tegelijk inluisteren. Dat heeft zijn beperkingen, maar dat is pas het geval als je vergevorderd bent.
De keuze van je mixer hangt van een heleboel dingen af. Alles valt zo een beetje terug te leiden naar je budget en draaistijl.
Als alles goed zit is DeafDJ bezig dat allemaal uit te werken voor rookies.
Je zou ook zelf eens kunnen opzoeken wat ie nieuw kost en of dat dn een redelijke prijs is
Het kan een fout zijn maar ik heb hem op een site gezien nieuw voor 489 euries... dus dat zou wel er goedkoop zijn... maar word ie eigenlijk wel in nederland geleverd? ik kon hem op new-line niet terug vinden
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 22-05-2006 @ 18:22:07 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community