Poster: Lead
Niet zo veel mensen gebruiken de faderstart optie's op mixers. Tegenwoordig zijn CD spelers er wel snel genoeg voor.... Op de DJM's kun je de Faderstart ook met de Crossfader activeren...
.... (De Talkover functie wordt trouwens in Nederland in menig feestcafe wel gebruikt)
Poster: DonBascoDie talkover vind ik eigenlijk ook een prutsfunctie. Je kan veel beter gewoon met de hand je fader omlaag doen, je kan dan tenminste zelf het niveau en de tijd bepalen van het afzwakken van de muziek. Bij de talkover functie is dat in mijn ervaring altijd net niet helemaal zoals je het wilt.
das leuk als je 5 meter van de mixer staat.....
Zie mijn DJM-800 Demo Video
Maar het heeft niets met FaderStart te maken hoor...
<quote. een hand nodig) en kun je de andere hand mooi gebruiken voor e.g. filter bediening.
Poster: DJMichel
Of om bier te drinken :P
Poster: DJMichel
Of om bier te drinken :P
Zet de FX sectie op AUTO BPM en laat hem de BPM's meten. Lukt dit niet.... Gebruik dan in de Auto BPM mode de effect on/off knop om het tempo te tappen. als het display de goede waarde geeft selecteer je een ander effect en je zult zien dat de DJM-600 het BPM standje onthoudt.
faderstart wordt niet gebruikt in de dj wereld, wel in de radio wereld. Het is toch overwegen ik heb de kabeltjes niet bij mijn djm400, vind 5€ p stuk te duur voor iets wat je niet gebruikt.