Poster: djliberty
'Zitten er alleen maar effecten op of zit er ook iets van een beatcutter bij ofzo?': op de efx zit er een automatische bpm teller die het effect instelt aan de hand van de bpm, dit kun je ook handmatig via op een knopje te tappen, of via midi.
Poster: djjwsnap het al, sorry
oja en waar hadden we het over?
'En kan je die effect bakken op meerdere kanalen gebruiken': op de djx700 selecteer je dit met cue(voor hoofdtelefoon), op de djm 600 met de keuze schakelaar waarop je het effect wilt.
Maar je kunt dit wel met 2x efx's
beetje offtopic: ben je van plan om er 1 te kopen
Poster: LauW
Kijk wel uit dat bij sommige mixers de send/return een jackaansluitig heeft. En sommigen effect apparaatjes hebben tulp aansluiting waardoor je ze niet op elkaar aan kan sluiten. Dat kan dan wel maar alleen over je master.
Een voorbeeld hiervaan is de Reloop RMX40 DSP en Behringer DFX-69. Ik vond dat jammer maar uiteindelijk gebruik ik die DFX toch alleen op m'n master aangezien de RMX zelf ook goede effecten heeft die je wel per kanaal kan gebruiken.
Poster: BillyArd
2 Lauw :Tulp -jack kabels zijn er gewoon in standaard uitvoeringen hoor .
Ik heb een vestax met kaoss , de vestax heeft 1/4 inch jacks en de kaoss heeft tulp .
gewoon een kabel voor gekocht van 10 euro van het merk Roland(van de synthesizers), en dat is er dus een zonder verloopstukjes
Poster: BlastKan je hier dan geen kabeltjes voor kopen?? Ik heb zelf een DJX 700 en stel ik zou ook bvb een behringer DFX-69 hebben, moet deze dan via master of send/return?ps, jullie hebben me alvast wel heel erg geholpen, heel erg bedankt iedereen
Poster: LauW
Als ik het goed heb heeft de DJX tulp send/returns. Moet je zelf even voor de zekerheid kijken.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.