www.djfantasy164.tk (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dj_Fantasy    posted on 01-05-2006 03:08
Hoi,

Site heeft behoorlijke update gekrege, met nieuwe gastenboek en meer Winking my eye enjoy
www.djfantasy164.tk
also check
www.speelpleinjws.tk

Groeten
Fantasy164
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 02-05-2006 @ 20:38:12 (4%)

What do you think about www.djfantasy164.tk ??

Vote :   

DJ_Inspiration    posted on 04-05-2006 17:30
Op jou site bij Muziek top 5:

3. Singin in my mind- Paris Avenue

Bij mijn weten heet dit liedje toch wel Paris Avenue - In My Mind (laat die Singin dus maar weg)

Persoonlijk ben ik ook niet weg van de indeling van de site maarja, het is al begin..

Dj_Fantasy    posted on 04-05-2006 17:31
Ik ben ook bezig met een eigen HTML Pagina!! Maar deze is nu gwn voor ff.

dj2dj.nl
Dj_Fantasy    posted on 04-05-2006 21:41
HTML SITE IS AF!! is nu te zien bij www.djfantasy164.tk en bij www.djfantasy.be.tt !!

dj2dj.nl
DJ_Inspiration    posted on 04-05-2006 22:28
Dat ziet er echt al een stuk beter uit.

Alleen die Talent achterground tekening zou ik vervangen omdat die ernaast nog eens staat en zo volgen de foto's niet op elkaar als je die bekijkt op hogere resoluties.

Dj_Fantasy    posted on 04-05-2006 22:37
ja, daar ben ik nog aan het werken...
dj2dj.nl
_ruud_    posted on 04-05-2006 22:55
hey die achtergrond heb ik ook in mijn msn vensters :P
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
Dj_Fantasy    posted on 04-05-2006 22:57
Lol, heb ik lang achter staan zoeken, maar die wordt al wel binnekort vervangen!!
dj2dj.nl
the-melody    posted on 05-05-2006 16:10
deze is toch beter:d
Dj_Fantasy    posted on 31-08-2006 21:35
Na 118 dagen is hij er dan.. Eindelijk een update.. De grote veranderingen zijn, gastenboek, buttonsHappy, laughing voor de rest niet zoveel.. maar het heeft tochwel lang genoeg geduurt eerdat het af was..
Dus hier is hij dan
Mijn nieuwe website

p.s.:Voor bij links te staan mag je me altijd pm'enWinking my eye Banner of geen banner alles mag
dj2dj.nl
Reemz    posted on 01-09-2006 13:58
@Fantasy:

Ik heb even je site bekeken maar vind persoonlijk dat je site te donker is. Je buttons veranderen elke keer van positie als ik naar een andere pagina ga.

Helaas zie ik geen partypics staan op je site van Gigs...

Misschien kan je ook een demo van jezelf neerzetten. Want je schrijft dat je genoeg ervaring hebt om voor een publiek te draaien maar ik denk dat als je een demo neerzet mensen ook kunnen horen hoe je draait en de kans dus groter word dat je gevraagd wordt.

Voor de rest vind ik het goed van je dat je site in het Engels is.

sonik    posted on 01-09-2006 14:59
Damn gast, jouw site heeft nu al meer updates gehad dan jij verjaardagen

Net als Phenix mis ik ook 'n demo en referenties van waar je die ervaring hebt opgedaan, want thuis n paar nummers in mekaar mixen is nog altijd iets anders
dan voor publiek draaien.

En 'n site in t Engels is altijd goed, maar let wel 'n beetje op taalfouten.
_Ivan_    posted on 01-09-2006 17:28
Poster: Dj_Fantasy
Na 118 dagen is hij er dan.. Eindelijk een update.. De grote veranderingen zijn, gastenboek, buttonsHappy, laughing voor de rest niet zoveel.. maar het heeft tochwel lang genoeg geduurt eerdat het af was..
Dus hier is hij dan
Mijn nieuwe website

p.s.:Voor bij links te staan mag je me altijd pm'enWinking my eye Banner of geen banner alles mag

Ik vind je site nogal een rommeltje....
Allereerst als ik op je site kom moet ik eerst een stuk naar beneden scrollen om stukken tekst te zien? Waarom heb je dat helemaal onderaan de pagina gezet.
De informatie bij about is wel leukHappy, laughing misschien zou je dat nog wat kunnen uitbreiden.
DJ Booth, leuk dat je de informatie er neerzet, echter vind ik het wel storend dat de plaatjes weer helemaal onderaan de site staan. owja en ef tussendoor : Check je spelling nog efHappy, laughing
Sectie links is leuk... maar ik vind het wel iritant dat onder sommige links blauwe lijntjes staan. En weer je mag wel wat minder enters geven want ik moet weer behoorlijk scrollen.
De contact sectie vind ik wel erg beperkt, misschien kun je eventueel een boekingsformulier toevoegen.
Verder zou je misschien nog wat foto's + leesvoer kunnen toevoegen.
Qua Lay-out.... tja... ik vind die foto van die laser wel erg groot daarboven, kun je die niet kleiner maken? En de buttons wisselen elke keer van plek wat ik ook nogal storend vind.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.

SuccesHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 01-09-2006 @ 17:32:00 (69%)
Dj_Fantasy    posted on 01-09-2006 22:15
Thx voor de reacties..
Hier zijn dus mij antwoorden...
De overgrote spaties komt omdat ik geen frames gebruik..
Ik werk met het programma NVU hiermee kun je geen tekst over een plaatje maken en ook niet fatsoenlijk daarnaast typen.. Dit is nu gewoon maar even tijdelijk tot ik een vervang programma vindt dat wel degelijk isHappy, laughing

edit:
Wat men updates betreft 2 updates in een jaar is toch niet teveel eh
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 01-09-2006 @ 22:16:46 (40%)
sonik    posted on 01-09-2006 22:32

Wat men updates betreft 2 updates in een jaar is toch niet teveel eh

Voor iemand die ook echt wat heeft toe te voegen niet, nee.

Wat draai je nou precies, want 'allround' is nogal 'n ruim begrip.
Draai je ook muziek uit de 80's?
Dj_Fantasy    posted on 01-09-2006 22:36
Soms ja, maar niet echt elke dag, het liefste wat ik draai is hardstyle en trance en techno..
dj2dj.nl
sonik    posted on 01-09-2006 22:39
Maar het gaat erom dat als ik jou aan de hand van je site ga boeken, ik weet wat je draait.

Als ik 'n dance-classics party organiseer, en dan komt er 'n allround dj hardstyle draaien, schiet dat natuurlijk niet op.

Dj_Fantasy    posted on 01-09-2006 22:44
Dan begrijp je mij dus heeeel verkeerd... ik draai niet alleen wat ik net heb opgenoemt!! Stel dat jij een allround dj ben zou jij dan soms ook dag en nacht 80´s draaien:s??

Edit: De site gaat zondag even opnieuw offline voor klein aanpassingenHappy, laughing
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 01-09-2006 @ 22:45:03 (40%)
sonik    posted on 01-09-2006 22:48
Wat versta JIJ onder allround dan??

Want dat staat op jouw site, dat je 'n allround dj bent.

Dj_Fantasy    posted on 01-09-2006 22:53
een dj die alle stijlen draait...maar toch niet perse ook bij zijn eigen thuis elke dag!!
dj2dj.nl
sonik    posted on 01-09-2006 23:00
Ik draai en mix thuis van alles door mekaar, rock ,house, 80's, funk, electro.
Komen altijd verrassende dingen uit.

Ik bedoel alleen maar dat je op je site wel wat duidelijker mag zijn met wat je met allround bedoeld.

Dj_Fantasy    posted on 01-09-2006 23:01
Edit: De site gaat zondag even opnieuw offline voor klein aanpassingenHappy, laughing

Zegt maar als genoeg denk ik ookHappy, laughing
dj2dj.nl
sonik    posted on 02-09-2006 00:05

Zegt maar als genoeg denk ik ookHappy, laughing

Nog meer updates!!
the-melody    posted on 02-09-2006 09:39
Dus hier is hij dan
Mijn nieuwe website

je link werkt niet...
_Ivan_    posted on 02-09-2006 10:18
Feel&.Celebrate.Life!
Mod edit by Lead on 02-09-2006 11:09 (1%)
Lead    posted on 02-09-2006 11:11
Ik zou misschien een ander font gebruiken. Ik vind dat courrier altijd zo standaard Winking my eye

Rode letters en groene graphics past wel bij elkaar.... Er is nog niet zoveel te lezen, maar wat er staat is duidelijk iig Winking my eye
Let the BASS be louder

54 Users online: 7 Guests (47 Unknown)
Pages generated today : 5.366
Most visitors online this month : 128
Lifetime Pageviews since 2003 : 239.559.618