Ik heb zelf niet echt een voorkeur aan een .tk domein, al die popups en banners staan me een beetje in de weg, maar voor een gratis site is het helaas de enige optie.
Wil je een beetje spelen met HTML en oefenen met het maken van een website is het goed. Een prive website om wat ruchtbaarheid te geven aan jezelf als DJ zijnde zou ook kunnen werken.
Wil je het echter profi aanpakken zullen weinig mensen je serieus als bedrijf/zaak/dj zien zolang je je site host bij .TK. Maar iedereen moet ergens beginnen en ik ken veel mensen die zijn begonnen met een .TK en er na een tijd toch achter kwamen dat ze toe waren aan een echt TLD (Top Level Domain zoals .nl/.be)
Je site op zich is redelijk uniform. Er zijn wel de nodige dingen die ik er aan zou veranderen... Maar natuurlijk wil het niet zeggen dat mijn wil ook wet zou moeten zijn....
Plaatjes : zou ik op maat maken waarop je ze nodig hebt, het lijkt me dat je nogal wat plaatjes oprekt/verkleint met HTML waardoor je misvorming en grove plaatjes krijgt. Maak je plaatjes op dezelfde maat als waarop je ze wilt gaan gebruiken.
Gebruik een iets groter lettertype waardoor ook de mensen met mindere ogen de info makkelijk kunnen lezen. Just my few cents