3waredrv.sys
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blast    posted on 30-04-2006 10:13
Hallo iedereen,

ik was dus van plan om windows xp pro er ff op nieuw te gooien, maar zodra de setup en de hardware configuratie begint, gaat tie een aantal bestanden laden maar dan zegt mn pc dat tie het bestand '3waredrv.sys' niet kan vinden en dan sluit de setup.

Ik had al ff gegoogled en toen zag ik ergens staan dat je dit bestand van je windows cd moest kopieeren in deze map moest zetten \\....\i386\system32\drivers\. Op mijn cd staat dit bestand niet, maar wel dit bestand '3waredrv.sy_'. Ik neem aan dat dit 't zelfde bestand is. En ik heb t ook gekopieerd, maar mn pc zegt nog steeds t zelfde.
ps, die link was een foutje, en gaat ook nergens naar.

Wie o Wie kan mij helpen?

Alvast bedankr.
Grtz 

What do you think about 3waredrv.sys ??

Vote :   

Lead    posted on 30-04-2006 10:43
Die driver heeft met Sata/Raid te maken volgens mij. Het zou gewoon op je de CD van je moederbord kunnen staan. Staat die file niet op een andere CDrom die je kun copieren naar je harde schijf ?

Blijkbaar heb je sinds je vorige installatie nieuwe hardware geinstalleerd en ergens zul je de drivers toen vandaan hebben gehaald.... dat plekje moet je nu weer zien te vinden Winking my eye
Let the BASS be louder
Blast    posted on 30-04-2006 11:38
nope hellaas.
ik heb de volgende drivers bekeken:

videokaart
moederbord
geluidskaart
tv kaart
Benq (dvd re-writer)

This is an old Topic

No new postings for 7.089 days.
 Post CommentThat would be 236.3 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

294 Users online: 50 Guests (244 Unknown)
Pages generated today : 105.735
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.757.747