Poster: DeafDJ
je hebt voor een of ander reden 2 fliers nodig als je als prof er op wilt staan....
Poster: DonBascoW.i.m.Waar kan ik idd vinden hoe ik in de prof-sectie kan komen?Ik kan me bij het aanmelden herinneren dat ik dat kon aangeven, maar ik weet nu niet meer waar dat staat.....
Ga naar DJ's en edit daar je profiel... Daar kun je aangeven prof. of niet...
Poster: djmamo
he ik sta bij prof's, is het mischien ook iets om er dan ook een site vermelding bij te zetten?
Poster: W.i.MWat bedoel je hiermee precies ?
zal ff uitleggen.ik denk dat elke dj die op de pro afdeling van dj's staat ook wel een iegen website hebben (ga ik wel van uit zijn pro) is het dan niet iets om op het dj profiel (deejay's) ook een vermelding naar de website te doen? of in te laten vullen?het is maar een idee.
Poster: DJ_InspirationEdit Your DJ-Profile
This section is under development. Check it soon !Ik kan het niet aanpassen, want de info die er staat moet aangepast worden en het is niet zichtbaar. Er moeten ook nog foto's toegevoegd worden maar ik kan niks wijzigen.probeer het hier eens :Poster: djmamo
zal ff uitleggen.ik denk dat elke dj die op de pro afdeling van dj's staat ook wel een iegen website hebben (ga ik wel van uit zijn pro) is het dan niet iets om op het dj profiel (deejay's) ook een vermelding naar de website te doen? of in te laten vullen?het is maar een idee.Wel een goed idee... gaan we aan werken..
Poster: DJ_InspirationEdit Your DJ-Profile
This section is under development. Check it soon !Ik kan het niet aanpassen, want de info die er staat moet aangepast worden en het is niet zichtbaar. Er moeten ook nog foto's toegevoegd worden maar ik kan niks wijzigen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.