Poster: BURNAltijd makkelijk....een andere dj afzeiken. Maar ja, hij draait er wel (en waarschijnlijk al een flinke poos ook) en jij loopt op zaterdagavond een beetje discotheken af te kraken. Wie doet het dan beter als dj?
Een verneukte resident Dj, daar begint het mee, die de hele aaf door loopt te ouwehoeren tussen de muziek door. De overgangen kloppen wel maar de muziekkeuze is bar en bar slecht...... .
Poster: BURN
Okay het idee is kewl, heel jammer dat het Citylife is. Dat is namelijk een kutdisco. En neeh het is niet mijn hobby toko's af te zeiken maar ik ben er een maandje geleden geweest. Twee jaar geleden had ik er eens twee hele leuke avonden beleefd en met dat motto zijn we er met 'n clubbie ''matties'' weer heen geweest. Nouh geloof me, wil je een ballenavond, ga naar de Citylife. Een verneukte resident Dj, daar begint het mee, die de hele aaf door loopt te ouwehoeren tussen de muziek door. De overgangen kloppen wel maar de muziekkeuze is bar en bar slecht. Dan, het interieur van de disco. De scanners waren vast in de aanbieding in Gouda want ze hangen bij kluitjes op elkaar. Nja ik kan zo nog wel ffies doorgaan, het publiek was 16-jaar Reeuwijks, egt dramatisch. Dramatische avond, heel jammer, maar een les.
Poster: neutje
...het is echt geen kutdisco want Op 21 juni ontving CityLife tijdens de Nightlife Awards 2005, de Award voor beste discotheek van Nederland...
Poster: Lead
Dit wil nog niet zeggen dat het op de avond dat iemand komt ook altijd gezellig is. Gezelligheid maak je met de mensen met wie je op stap bent.... Citylife is een aardige tent, 2 zalen, de nodige loop ruimte en aardig wat bewegend licht... De tent op zich, daar is weinig mis mee :D
Poster: neutje
maar als het 1 avondje niet leuk is dan is het toch niet meteen een kutdisco.
Poster: djprozeiin deze regio is t niet super kwa club etc. te weinig animo voor.
in reeuwijk/gouda hebben toch de voorkeur aan r&b en hardstyle/hardcore.
daarom houden ze dit soort concepten om toch de mensen die van club/house en groove houden een leuke avond te geven.
als dj sta je anders voor 50 man te draaien.
en nu voor 400 tot 600 man.
en als dj wil je niet voor een lege zaal komen te staan.
de 25 mensen die je mee neemt kunnen gratis naar binnen.
en kunnen uit hun dak gaan op de muziek jij draait
de eigenaar van citylife zal dan ook zwaar verlies draaien.
omdat hij toch zijn personeel moet betalen.
en op deze maniier kan het personeel betaald worden uit de drank opbrengst.
en dit gewoon omdat er te weinig animo voor is.
en de 10 muntjes zijn er voor om de dj niet droog te laten staan.
sorry dat ik het zeg maar er zijn nog zoveel meer betere en makkelijkere concepten om je tent vol te krijgen dan zo iets te organiseren.ik vind dit persoonlijk een erg on-creatieve manier van een tent uitbaten.en wil ook ff reageren op de night life award, deze kun je winnen doordat mensen via sms en email op jouw tent stemmen.dus als je veel gasten hebt die sms'en kan heb je deze al erg snel binnen. dus dit wil eigenlijk helemaal niets zeggen, over het interieur of over de muziek het is eigenlijk alleen maar zo dat mensen die er komen erg fanatiek zijn met mailen en sms'en
Poster: dj_jreven een oude topic uit de sloot halen:p