draaien in een discotheek
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Prozei    posted on 28-04-2006 20:21
in de discotheek waar ik 1 x in de 3 maanden draai.
geven ze op een vrijdag avond een feest waar club dj's kunnen draaien.
enige nadeel is dat je 25 man moet meenemen.
maar het voordeel daarvan is dat het wel gezellig wordt.

dj gear zal zijn:
2x cdj1000
2x technichs sl1200
1x djm600/800 of rodec 180mk3
en een paar goede monitors

en 10 muntjes voor de dorst

0-2006Club DJ's wanted
OP ZOEK NAAR DJ's MET HUN EIGEN PUBLIEK!!!!!

Club DJ's wanted

Na het bewezen succes van Addicted to Basz gaan we rond of na de zomer een vergelijkbaar concept toepassen op een NIEUWE CLUB avond op de vrijdag.
Het principe is hetzelfde:

IK ZOEK DJ's MET HUN EIGEN PUBLIEK!

Als DJ mag je een eigen gastenlijst samenstellen (Minimaal 25 personen).
En deze gasten moeten wel komen! ook dat is een voorwaarde om te mogen draaien.
Maak een demo (alleen Club !) en stuur deze naar

Citylife DJ Jan!
Nieuwdorperweg 44
2811 LD Reeuwijk

En stuur in ieder geval je mail reactie naar www.citylife.nl
Met daarin beschreven je ervaring / leeftijd / DJ naam / 06 nummer / alles wat je kwijt wilt.

Ervaring is gewenst (ook wel errug handig !) maar als je denkt dat je talent er doorheen sleept is het ook ok

want.... je eigen publiek gaat natuurlijk uit z'n dak! De lengte van je

DJ-Set is ongeveer 30 minuten. Als je goed bent - EN JE GASTEN KOMEN ! -
wordt je voor de volgende keer uitgenodigd.
Laat van je horen en grijp deze kans om in een echte discotheek met publiek te draaien !!!!
User edit by Prozei on 28-04-2006 @ 20:23:46 (2%)

What do you think about draaien in een discotheek ??

Vote :   

neutje    posted on 28-04-2006 21:26
hahah zou wel willen maar ben toch niet goed genoeg
citylife is cker wel een vette discotheek man.
_Ivan_    posted on 28-04-2006 21:45
Wel vet idee vind ikHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
Jorrit    posted on 29-04-2006 13:41
jammer dat het zo ver is, voor die afstand krijg ik geen 25 gekken bij elkaar :P

Btw.: club? club in de zin van house/groove of puur club...
Prozei    posted on 29-04-2006 21:54
@neutje: stuur gewoon een demo op. niet geschoten is altijd mis.
en als je er door komt ben je weer een ervaring rijker.

@jorrit: house groove en club. maakt op zich niet zo veel uit ze kijken niet krap naar de style.

zal nog ff een stukje video plaatsen van addicted 2 basz om een indruk te geven hoe de discotheek en de booth eruit ziet
User edit by Prozei on 29-04-2006 @ 21:55:41 (1%)
Camino    posted on 29-04-2006 22:20
hoe veel mensen passen er in die tent? is het makkelijk bereikbaar? Is niet al te ver van leiden...
BURN    posted on 29-04-2006 23:07
Okay het idee is kewl, heel jammer dat het Citylife is. Dat is namelijk een kutdisco. En neeh het is niet mijn hobby toko's af te zeiken maar ik ben er een maandje geleden geweest. Twee jaar geleden had ik er eens twee hele leuke avonden beleefd en met dat motto zijn we er met 'n clubbie ''matties'' weer heen geweest. Nouh geloof me, wil je een ballenavond, ga naar de Citylife. Een verneukte resident Dj, daar begint het mee, die de hele aaf door loopt te ouwehoeren tussen de muziek door. De overgangen kloppen wel maar de muziekkeuze is bar en bar slecht. Dan, het interieur van de disco. De scanners waren vast in de aanbieding in Gouda want ze hangen bij kluitjes op elkaar. Nja ik kan zo nog wel ffies doorgaan, het publiek was 16-jaar Reeuwijks, egt dramatisch. Dramatische avond, heel jammer, maar een les Unhappy.
SnAcKBaRrY    posted on 30-04-2006 12:00
als ik met 25 man kom, krijgen we dan ook 250 muntjes voor de dorst ?

Stephanie    posted on 30-04-2006 12:59
Poster: BURN
Een verneukte resident Dj, daar begint het mee, die de hele aaf door loopt te ouwehoeren tussen de muziek door. De overgangen kloppen wel maar de muziekkeuze is bar en bar slecht...... .
  Altijd makkelijk....een andere dj afzeiken. Maar ja, hij draait er wel (en waarschijnlijk al een flinke poos ook) en jij loopt op zaterdagavond een beetje discotheken af te kraken. Wie doet het dan beter als dj?
neutje    posted on 30-04-2006 13:15
Poster: BURN
Okay het idee is kewl, heel jammer dat het Citylife is. Dat is namelijk een kutdisco. En neeh het is niet mijn hobby toko's af te zeiken maar ik ben er een maandje geleden geweest. Twee jaar geleden had ik er eens twee hele leuke avonden beleefd en met dat motto zijn we er met 'n clubbie ''matties'' weer heen geweest. Nouh geloof me, wil je een ballenavond, ga naar de Citylife. Een verneukte resident Dj, daar begint het mee, die de hele aaf door loopt te ouwehoeren tussen de muziek door. De overgangen kloppen wel maar de muziekkeuze is bar en bar slecht. Dan, het interieur van de disco. De scanners waren vast in de aanbieding in Gouda want ze hangen bij kluitjes op elkaar. Nja ik kan zo nog wel ffies doorgaan, het publiek was 16-jaar Reeuwijks, egt dramatisch. Dramatische avond, heel jammer, maar een les Unhappy.

wat lul jij nou man, citylife is echt vet man.
en het is echt geen kutdisco want Op 21 juni ontving CityLife tijdens de Nightlife Awards 2005, de Award voor beste discotheek van Nederland.
Lead    posted on 30-04-2006 13:48
Poster: neutje
...het is echt geen kutdisco want Op 21 juni ontving CityLife tijdens de Nightlife Awards 2005, de Award voor beste discotheek van Nederland...

Dit wil nog niet zeggen dat het op de avond dat iemand komt ook altijd gezellig is. Gezelligheid maak je met de mensen met wie je op stap bent.... Citylife is een aardige tent, 2 zalen, de nodige loop ruimte en aardig wat bewegend licht... De tent op zich, daar is weinig mis mee :D

Let the BASS be louder
neutje    posted on 30-04-2006 13:50
Poster: Lead

Dit wil nog niet zeggen dat het op de avond dat iemand komt ook altijd gezellig is. Gezelligheid maak je met de mensen met wie je op stap bent.... Citylife is een aardige tent, 2 zalen, de nodige loop ruimte en aardig wat bewegend licht... De tent op zich, daar is weinig mis mee :D

maar als het 1 avondje niet leuk is dan is het toch niet meteen een kutdisco.
djjw    posted on 30-04-2006 14:27
Poster: neutje
maar als het 1 avondje niet leuk is dan is het toch niet meteen een kutdisco.

helemaal mee eens neutje...
elke tent heeft wel eens een mindere avond !!!

djmamo    posted on 30-04-2006 15:50
maar om weer ff ontopic te gaan.

ik vind het een heel erg goedkope manier om klanten te krijgen.

heb zelfs het idee dat het erg slecht gaat met deze tent.(maar dat weet ik niet)

en hoe kom ik hier bij:

nou een dj moet 25 personen meenemen (dat is veel) en diegene die gaat draaien krijgt MAAR 10 muntjes (kun je niet eens een rondje van geven)

ik vind het erg goedkoop om zo aan klanten te komen

dus mij zullen ze daar niet snel zien.

(organiseer dan een dj contest)

www.moonentertainment.nl
Prozei    posted on 30-04-2006 16:33
in deze regio is t niet super kwa club etc. te weinig animo voor.
in reeuwijk/gouda hebben toch de voorkeur aan r&b en hardstyle/hardcore.
daarom houden ze dit soort concepten om toch de mensen die van club/house en groove houden een leuke avond te geven.

als dj sta je anders voor 50 man te draaien.
en nu voor 400 tot 600 man.
en als dj wil je niet voor een lege zaal komen te staan.
de 25 mensen die je  mee neemt kunnen gratis naar binnen.
en kunnen uit hun dak gaan op de muziek jij draait

de eigenaar van citylife zal dan ook zwaar verlies draaien.
omdat hij toch zijn personeel moet betalen.
en op deze maniier kan het personeel betaald worden uit de drank opbrengst.

en dit gewoon omdat er te weinig animo voor is.
en de 10 muntjes zijn er voor om de dj niet droog te laten staan.

User edit by Prozei on 30-04-2006 @ 16:35:23 (9%)
BURN    posted on 30-04-2006 23:47
Misschien ben ik wel te kritisch. Qua draaitechnieken kan ik dat gzien mijn korte tijd van draaien nauwelijks zijn maar qua interieur heb ik toch wel het een en ander aan disco's gezien. Een andere Dj afzeiken is inderdaad makkelijk maar als 'n dj 8x achter elkaar opmerkingen blijft maken over de rondingen van de vrouwen nja de orginaliteitsprijs is dan verdwenen denk ik. Welke dj's het beter doen? Residents in Monza Utrecht, Hollywood R'dam, nja Now & Wow spreekt voor zich maar daar komen famous dj's zoals Laidback en MarYsol, noem maar op. Ik wist dat Citylife een award in ontvangst had mogen nemen en ik verbaasde me er echt over. Idd als je niet te kritisch kijtk dan is het idd aardig, twee zalen en plenty loopruimte en lekker veel blokken en podia's enzo, niet te duur. Maar kijk gewoon eens goed naar hoe de lampen hangen, op 'n nuchter moment he, dan zie je wel dat het weinig is. Misschien ben ik wel te verwend, als je tussen je 16e en 19e zo vaak in de Hollywood bent gweest, dan leg je dat wel hoog he. Daar is alles tot in de puntjes geregeld. Als je wat ouder wordt is het alleen beter idee om op donderdag te gaan...

djmamo    posted on 01-05-2006 12:19
Poster: djprozei
in deze regio is t niet super kwa club etc. te weinig animo voor.
in reeuwijk/gouda hebben toch de voorkeur aan r&b en hardstyle/hardcore.
daarom houden ze dit soort concepten om toch de mensen die van club/house en groove houden een leuke avond te geven.

als dj sta je anders voor 50 man te draaien.
en nu voor 400 tot 600 man.
en als dj wil je niet voor een lege zaal komen te staan.
de 25 mensen die je  mee neemt kunnen gratis naar binnen.
en kunnen uit hun dak gaan op de muziek jij draait

de eigenaar van citylife zal dan ook zwaar verlies draaien.
omdat hij toch zijn personeel moet betalen.
en op deze maniier kan het personeel betaald worden uit de drank opbrengst.

en dit gewoon omdat er te weinig animo voor is.
en de 10 muntjes zijn er voor om de dj niet droog te laten staan.

sorry dat ik het zeg maar er zijn nog zoveel meer betere en makkelijkere concepten om je tent vol te krijgen dan zo iets te organiseren.
ik vind dit persoonlijk een erg on-creatieve manier van een tent uitbaten.
en wil ook ff reageren op de night life award, deze kun je winnen doordat mensen via sms en email op jouw tent stemmen.
dus als je veel gasten hebt die sms'en kan heb je deze al erg snel binnen. dus dit wil eigenlijk helemaal niets zeggen, over het interieur of over de muziek het is eigenlijk alleen maar zo dat mensen die er komen erg fanatiek zijn met mailen en sms'en
www.moonentertainment.nl
BURN    posted on 01-05-2006 12:40
Pcies, de echte toptenten stnden wel in een of andere award in nieuwe revu. Nou vind ik nieuwe revu tijdschrift met nogal hoog telegraaf gehalte maar wat stond erin dit jaar; Paard v Troje, Now & Wow, Doornroosje, Matrixx, Tivoli... met alle respect, Citylife valt echt in het niets vergeleken met die namen.
Yorick    posted on 04-10-2006 20:23
even een oude topic uit de sloot halen:p

Jorrit    posted on 04-10-2006 23:06
Poster: dj_jr
even een oude topic uit de sloot halen:p

En waarom dat zo ineens? Confused
Obviuz    posted on 09-10-2006 14:10
omdat er al een andere topic was waar hierover sproken werd.... maybe leuk voor een admin om die der ff bij te zoeken
Yorick    posted on 09-10-2006 14:45
User edit by Yorick on 09-10-2006 @ 14:46:31 (100%)

This is an old Topic

No new postings for 6.911 days.
 Post CommentThat would be 230.4 months
or a whopping 18.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

172 Users online: 104 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 6.621
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.700.012