TK: Platen aKa Black Gold
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DjCheng    posted on 25-04-2006 18:35
Ik weet dat het op een onorthodoxe manier gebeurt maar ik ga het eerst zo proberen

http://www.discogs.com/collection?user=KaChun

Hier vind je de platen die ik in mijn bezit heb, echter ben ik bereid de meeste house en trance en techno platen te verkopen. (LEES: ze moeten niet buiten, ze mogen buiten) Ik ben me nu helemaal aan het focussen op groove & electro. U mag de lijst doorbladen en uw bod via PM (excl. verzendingskosten) doorsturen. Ik zal u zo snel mogelijk terug PM'en met het antwoord of de plaat verkocht kan worden of niet. U mag ook proberen om op groove & electro te bieden maar de kans dat ik ze weg doe zal beduidend lager zijn. Naarmate de tijd loopt zal ik een lijst posten van enkel de platen die ik wegdoe. Mocht er iets niet onduidelijk zijn, gelieve me dan te PM'en.
De platen worden verzonden vanuit België en de verzendingskosten zijn uiteraard voor de koper!
Veel plezier!

Samples zijn te vinden op:

www.juno.co.uk
www.decks.de
www.sensationrecords.com

What do you think about TK: Platen aKa Black Gold ??

Vote :   

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

290 Users online: 50 Guests (240 Unknown)
Pages generated today : 105.851
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.757.863