Poster: gethigh
dat komt zowat op het zelfde neer als ik hierboven zei
Poster: DeafDJ
Podcast idee klinkt idd vet... Daar geef ik wel wat mixjes voor op
Ik zou het wel willen organizeren, alleen heb ik weinig (lees: geen) ervaring met podcasts.... beter aan iemand anders overlaten dus. Als er iemand toegewijd is en ook daadwerkelijk wilt werken om deze podcasts in elkaar te zetten elke week denk ik dat dit project snel op z'n voeten komt...
Maar wat voor formule hadden jullie in gedachte voor zo'n podcast? Wat voor duur zaten jullie te denken? ik ben er voorstander van volgende week vrijdag de eerste al te releasen als proef...
Poster: the-melody
Ik vind het maar wat zinloos... Int begin lekker veel luisteraars, na 2/3 maanden ligt hij plat. De chat is daar het ultieme bewijs voor. Dus mijn mening aan de mensen die ja zeggen: zie eerst dat de chat terug goed gaat en hou je dan met een radio bezig!
Poster: barthawk
hier ben ik het niet mee eens, een chat is wat anders dan een radio/podcast etc....die zet je aan en je luistert... that's it...dus ik denk dat hier meer animo voor is en blijft....
Poster: _Ivan_
Let maar op, als er twee keer een slechte mix word gedraaid luistert snel niemand meer!
Poster: Laidback
mensen moeten echt niet denken dat er allemaal Pro djs draaien
Djresource is een plek voor iedereen!
Poster: Laidback
mensen moeten echt niet denken dat er allemaal Pro djs draaien
Djresource is een plek voor iedereen!
Poster: _Ivan_
Klopt helemaal wat je zegtmaar ik denk wel dat je aan kwaliteit moet denken als je serieus met een "radio" gaat starten.