Stream Radio...
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Day-One    posted on 21-04-2006 22:36
Waarom begint DJReource niet aan een stream radio zodat ze ook hun (trans)for(u)mers kunnen promoten bv.

Lead misschien wat!?

Mod edit by Lead on 21-04-2006 22:41 (3%)

What do you think about Stream Radio... ??

Vote :   
Laidback    posted on 21-04-2006 23:34
dat is er ooit geweest ...
hier al 2 Closed topics hierover..

Het is al besproken Happy, laughing
en word elke keer terug geroepen..
vind het persoonlijk wel een goed idee..
maar mensen moeten wel regelmatig Mixen maken...
dat gaat aan het begin allemaal nog wel soepel..
maar naar loop van tijd.. kan het zijn dat mensen er minder om gaan geven..
dus ja..
als we met zn allen iets samen kunnen trekken dat we allemaal onze mixen insturen,.. dan zou dit zeker kunnen!...

LIVE zou niet gaan lukken Happy, laughing
meeste mensen op djresource zitten op school.. of hebben een vaste baan..
gebrek aan tijd dus Happy, laughing

GreetsZ!
User edit by Laidback on 21-04-2006 @ 23:38:15 (100%)
Lead    posted on 21-04-2006 23:40
Het idee is goed, maar liep vast op luisteraars. Als er maar 3 mensen tegelijk zitten te luisteren isde tijd er gewoon nog niet rijp voor.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 21-04-2006 23:41 (3%)
Day-One    posted on 22-04-2006 00:04
Poster: Lead
Het idee is goed, maar liep vast op luisteraars. Als er maar 3 mensen tegelijk zitten te luisteren isde tijd er gewoon nog niet rijp voor.

nou...als je een gemiddelde van 60 Users online (geregistreede)..En wat te denken van de guests per dag online hebt, is het niet mis...en aangezien je vanuit huis kan uplinken naar DJReource (stream) en dan broadcasten vanuit je eigen huis/slaap/woon-kamer..ieder een uurtje ofzo.

BTW ik werk ook en heb een gezin..jawel!! en toch heb ik elke dag een uur of 3 de tijd om lekker te mixen.

dit alles heeft te maken met plannen denk ik.

Reclame en nog eens reclame maken..ik denk dat er genoeg animo voor is hoor. linkje op de site en tijdens het forum bekijken ook nog eens je collega dj's beluisteren...
User edit by Day-One on 22-04-2006 @ 00:11:20 (37%)
Lead    posted on 22-04-2006 10:06
Dat dachten we toen ook... Toen hadden we weliswaar wat minder mensen online, maar ik denk niet dat je nu meer dan 4-5 luitsteraar tegelijk trekt.

Punt is dat wij er een hele computer dedicated voor moeten gebruiken, tijdens de radio uitzending kunnen dus wim of ik vrijwel niets meer doen om onze eigen computer. En als je dan zit te kijken hoe er 2 of 3 mensen zitten te luisteren....
Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 22-04-2006 11:25
Poster: Day-One

nou...als je een gemiddelde van 60 Users online (geregistreede)..En wat te denken van de guests per dag online hebt, is het niet mis...

Zo kun je niet bepalen hoeveel luisteraars je op de radio krijgt...

hoeveel van de 60 uses online houden van de muziek die op dat moment gedraaid wordt, en hoeveel mensen houden er van om naar de webradio te luisteren...

Ik denk dat dit ook alleen mogelijk is als we een server apart houden (niet onze eigen computer) die alleen bedoeld is voor radio streamen en daar heb je wel aardig wat luisteraars voor nodig.

Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Day-One    posted on 22-04-2006 11:30
w.i.m/Lead..

misschien een poll opzetten en kijken of er anio voor is?!

_Ivan_    posted on 22-04-2006 13:48
Dat is een goed idee... ik denk ook door de groei van resource er meer behoefte aan is... ik ga een poll op zetten
Feel&.Celebrate.Life!

This is an old Topic

No new postings for 7.097 days.
 Post CommentThat would be 236.6 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

242 Users online: 58 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 76.144
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.728.156