hey ik kwam deze leuke mixers tegen op stanton dj . Aangezien er nog geen topic van loopt zal ik ze maar openen :d. Het lijken mij tussenklasse mixers met een vrij deftige kwaliteit. Ideaal voor de bedroomdj dacht ik . Qua kwaliteit is dit beter dan de Jb systems premium maar wat minder dan de ecler nuo 3 en en allen en heath xone 32. Graag reactie. Ik ben wel vreselijk geinterseerd om zo een bakje aan te schaffen
Stanton m303 3 kanaals mixer een 3 kanaals dj mixer die alles levert wat je nodig hebt als dance dj. Er zit ook SST-technologie in ( zie op stanton site voor meer info ) Er is een 3-delige EQ en ook kill switches. 3 phono's en 6 line inputs. gebalanceerde master en booth uitgang met 6.3 mm en ook ongebalaceerd op RCA. Ook een record output. Prijs ( gemiddeld ) : 279 - 299 eur
stanton m304 mixer Het zelfde als de m303 maar met deze extra's - een Penny en Giles crossfader - een send and return functie ( om bijv een pioneer efx 500 op aan te sluiten) Prijs ligt rond de 400 eur
What do you think about stanton m303 en 304 3kanaals mixer ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind deze mixers ook leuk. Moet tot de top behoren van de middenklassers. Goede geluidskwaliteit en degelijk gebouwd. Alle basic features van een DJ mixer aanwezig. Zien d'r ook aardig uit. Ik zelf ben liefhebber van driekanaals mixers.
ik heb er op de DJ beurs mee gespeld vorig jaar, leuke mixers allen ik vond de faders echt niets.. veel te stroef, groot verschil met de soepel heid van de nuo series. Ook vond k de knobs erg klein...
User edit by TheSupercrab on 18-05-2006 @ 11:36:57 (20%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.