DVJ Roadshow VIDEO,
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Laidback    posted on 21-04-2006 02:29
Hallo mensen! :D

hier een Filmpje van 5 Min die veel laat zien over hoe een DVJ roadshow in zijn werk gaat..
Dit is alleen niet de nederlandse DVJ roadshow.. het is een (EDIT)
Italiaanse show (Goed Opgelet Stephanie!) en geen Americaanse Happy, laughing
VJ/DJ is niemand minder dan Gabri Ponte (uit ItaliëWinking my eye
Gabri is trouwens ook de Presentator..
en legd in korte stappen uit hoe het in zijn werk gaat!
Ik zou zeggen .. ENJOY

User edit by Laidback on 21-04-2006 @ 16:05:09 (12%)

What do you think about DVJ Roadshow VIDEO, ??

Vote :   

Cyrille    posted on 21-04-2006 09:56
Leuk filmpje. Schept weer een beetje duidelijkheid voor het voor mij onbekende DVJ gebeuren.
Alleen heeft die gast nou zulke steralures of is ie gewoon echt super. Ik ken hem niet..
Mimoza    posted on 21-04-2006 10:19
Volgens mij is het toch de italiaanse of spaanse show hoor (afgaande van de muziekstijl...)
Allesinds wel tof, maar hij gebruikt ook cdj-800 in het filmpje te zien, die combinatie snap ik niet direct helemaal...
kiss the future
LauW    posted on 21-04-2006 11:05
Het word er bij mij niet echt duidelijker op. Het enige wat je ziet een een man die denkt dat die god is ofzo :P
Stephanie    posted on 21-04-2006 12:55
Hele mooie show....is trouwens Italie!
Collin    posted on 21-04-2006 13:51
Poster: LauW
Het word er bij mij niet echt duidelijker op. Het enige wat je ziet een een man die denkt dat die god is ofzo :P

Precies , ik snap dus eigenlijk niet wat het nut is van een DVJ en waar je het voor kan gebruiken een Dj is Dj en Vj is Vj zo denk ik maar

_Ivan_    posted on 21-04-2006 15:01
zo denk ik er ook over....
Feel&.Celebrate.Life!
dion    posted on 21-04-2006 15:10
leuk filmpje  dvj's zijn super dingen
djmarcelm    posted on 21-04-2006 21:10
jammer dat ze niet diep op de materie ingaan het is veel beeld over gabri en niet over de spelers op zich

ik zag idd ook de cdj800 staan deze link snap ik ook niet helemaal omdat ie al 3 dvj spelers had staanConfused

bij de dvj show van stephanie waar ik toen mee gedraaid heb stonden 2 dvj spelers en 2 cdj1000 spelers

wil nog even kijken of ik nog een paar goede filmpjes van de dvj show (zaal dijk lemele) op de pc heb staan zal deze dan even uppen voor jullie
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
Winston    posted on 22-04-2006 03:46
Nice filmpje. De CDJ-800 is natuurlijk omdat er niet voldoende geld meer over was voor een vierde DVJ naast alle plasma schermen en mixers. En heb je ook nog een beatcutter.
Tic Toc
Blast    posted on 22-04-2006 09:13
Poster: LauW

helemaal mee eens

djmarcelm    posted on 22-04-2006 10:27
ik heb het filmpje gevonden we gaan er hier ook niet zo diep op in ik weet dat er nog een filmpje moet zijn ik kijk verder

maar ik wil jullie deze niet onthouden

http://www.planetzone.nl/?page=webtv&show=32#

klik dan op bekijk aflevering Winking my eye

(krijg m niet gelinkt dus even selecteren plakken)
all-round dj/ feest dj, ex tmf in de mix roadshow dj
User edit by djmarcelm on 22-04-2006 @ 10:28:29 (14%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

293 Users online: 46 Guests (247 Unknown)
Pages generated today : 106.082
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.758.094