What do you think about [GZ] mixer Djm 600 of 800, 909 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De 909 zou super zijn om te scratchen, maar aangezien het de bedoeling is van mijn setje ( 2 x Cdj 1000 Mk3 + mixer ) ook te verhuren is het misschien niet echt ideaal die 909 wegens misbruik etc...
Maar waar zit het verschil hem tussen de 600 en 800.
Aangezien ik nergens echt goede info kan gaan vragen in de buurtwinkels, die mensen lullen u enkel dat aan waar ze grootste commissieloon op hebben. Kan ik dus ook niet echt mijn huiswerk goed doen,
Tis namelijk ook 15j geleden dat ik nog gedraaid heb en toen was een crossfader nog een gods geschenk.
Dus voor mij is dit allen nieuw en had ik dus ook graag beroep gedaan op jullie kennis
inderdaad.. het is natuurlijk helemaal jouw keus maar ik kan je ook heel goed de NUO5 aanraden!! een zeer (makkelijke) leuke mixer ook met effecten. misschien is dit ook wel wat voor jouw.. kijk maar eens dit bespaart misschien weer 600 euro
I heb een pio djm-600 die ik wil verkopen heb nl een nieuwe djm-3000
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.