Ik wil een wete hoeveel geld jullie allemaal uitgeven. En wa het beste toestel is tot nu.
What do you think about Hoeveel al uitgegeven aan u DJ-stuff ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb 4000 uitgegeven aan mijn huidige set zonder platen en software. wel met aantal midicontollers/midiclock voor ableton live (dus het is niet allemaal in de TT's en mixer gaan zitten)
maar valt me wel behoorlijk tegen... maarja op naar een van de laatste grote aankopen
koop ik eerst (een) nieuwe cd-speler(s) en dan een nieuw mengpaneel of eerst een nieuw mengpaneel en dan nieuwe cd-spelers?
Maar eigenlijk wordt de vraag waarschijnlijk: wat ga ik in godsnaam gebruiken om mijn dingen op te nemen? MiniDisc? Harddisk-recorder (a la Ipod)? SmartCard-recorder? Laptop kopen? Tweede pc in elkaar steken?
En daarna weer die andere vraag.
User edit by MadSteven on 28-12-2005 @ 18:15:40 (100%)
2 x SynQ Xtrm-1 1 x Pioneer DJM-500 1 x Stanton S-350 1 x Gemini DJX-1 (hoofdtelefoon, wordt binnenkort vervangen door HDJ-1000 wss)
2 SynQjes had ik nieuw voor 700 Euro Pioneer DJM-500 voor een 600 Euro de Stanton was een demo model dus had ik hem nieuw voor 200 Euro En de hoofdtelefoon zo'n 40 Euro
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.