Poster: Lead
Hehehe, het blad lag pas afgelopen weekend bij mensen in de brievenbus
Poster: Lead
Hehehe, het blad lag pas afgelopen weekend bij mensen in de brievenbus
Poster: NvieNaast Canda.... :P
tw... clips uit Amerkia? waar ligt dat als ik vragen mag :P
Poster: Winston
Weet je toevallig ook wat DATA DVD is? Ik ben nu druk in de weer om een DVD recorder onder de knie te krijgen, maar kan tot nog toe niks over vinden.
Poster: WinstonDe betreffende veejay (Dee) en ik werken al jaren samen. Daardoor weet ze ongeveer wel wat ze kan verwachten als ik draai. Vaak is even elkaar aankijken genoeg om te weten wat er gaat gebeuren. Op de previewfunctie van de Edirol V4 kan ze precies zien wat ik met de DVJ's doe (cue-en enzo), en weet dus welke clip eran komt. Doordat ze vanaf de zijknat werkt (waar ook de lichtregie zit) heeft ze een prima zicht op de booth en kan dus ook zien met welke DVJ ik bezig ben. In principe is het met de DJM1000 gewoon luxe om er een vj bij te hebben. In principe kan je met deze mixer door de MIDI functie de V4 aansturen (master-slave principe). Echter omdat we bij de Clipnight een vier uur durende exclusieve videoclip proberen te tonen op de schermen hebben we gekozen voor de toevoeging van losse animaties (o.a. van Ben Liebrand en Oange Studios) en live beelden van de onze cameracrew in de zaal. Dit geeft net weer iets meer dan alleen de videoclips te vertonen. De cameracrew blijkt trouwens ook een enorme trekker te zijn bij de Clipnight! Bij solosets vanuit reguliere dj-booths bedien ik de V4 zelfs, dan krijg je dus alleen een mix van de gedraaide videoclips. Wel ben ik aan't kijken naar de nieuwe videomixer / hd recorder van Korg. Hiermee kan je buiten het mixen van de videosignalen ook korte annimaties / filmpjes vanuit z'n (HD) geheugen spelen. Biedt toch weer een toevoeging.
Zou je wat meer willen vertellen over de taken van een VJ vooraf en tijdens shows en wat er qua communicatie gebeurt tussen jou en de VJ vooraf en tijdens shows s.v.p?
Poster: WinstonVolgens mij net zoiets al een data cd. Maar dan op dvd-format. Past veel meer op.
ZWeet je toevallig ook wat DATA DVD is?
author: Tech Support Numark
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.