Ben beginnende Dj en heb net een Behringer VMX-1000 gekocht, kheb al een cd-speler erop aan gekoppelt (technic's SL-PG200A), maar ben nu nog op zoek achter 2 cd-spelers. Mijn budget is €220 mijn voorkeur gaat naar single cd-speler, maar weet al dat die bijna niet haalbaar is. Liefst zou k alles nieuw kopen en niet tweede hands. Had al een mooie dubbelaar gevonden de HQ Power ProCD220. Wa vinden jullie??
dj2dj.nl
What do you think about 2 cd-spelers voor 220,- ? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
heheh, DJen is en blijft een duure hobbie.. als je de apparatuur hebt wil je natuurlijk ook minstens elke 2 week nieuwe muziek koopen. Maar als je eenmal bezig bent is het het geld zeker waard!
Ik heb over de Reloop ook nog nooit slechte reactie gehoord. Maar zou je aan mij de keuze overlaten tussen de numark axis-4 en de reloop, dan zou ik toch gaan voor de axis. Zoals Robbert al zei prima loop en voor dat geld een prima spelertje
de cdn-35 van numark is ook een goede keus, een 2 cdspeler voor onder 400 euro(ff goed zoeken ) dat is dus zelfs onder de prijs van 2 cdspelers los(table tops) deze speler heeft ook 2 keer loop functie.
de mp300 van numark is ook goed, iets duurder maar dan heb je ook mp3 functie(omdat je veel cd's van internet hebt ook mp3?) maar je moet zelf de keus maken. 2 table tops zijn over het algemeen wel duurder dan 1 keer een 2in1 cdspeler.
this de bedoeling om deze nu alleen te gebruiken bij men technic's cd-speler (zie booth), en daarna met 2 numark axis2 (of andere cd-speler) te gaan mixen, maar wil der al zkr en vast mee gaan scrathen!
ik vind dit irritante posts,, dit is gewoon de titel van deze topic en wij snappen waar het over gaat... Met zo'n post schieten we ook niks op...
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community