Dj Bernard (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BURN    posted on 17-04-2006 11:00
Hoi iedereen,

Bij deze zal ik me ook maar is voorstellen; ik heet Bernard, ben 22 jaar en kom uit het studentenstadje Utrecht, ben nog student namelijk. Nadat ik jaren getwijfeld en getwijfeld heb en op keek tegenover de financiele bezwaren van deze hobby heb ik de knoop 4 maanden geleden doorgehakt en twee CDJ's800 aangeschafd, in combinatie met 'n cheap Numark mengpaneeltje. En de drang van het uitbreiden is niet te weerstaan, zeer recent heb ik een goedkope EFX-500 kunnen regelen.

Tussen alle voorsteltopics las ik verhalen over Pioneerhummers en residents in disco's around Holland. Bij mij valt hier nog weinig over te melden. Ik ben bijna dagelijks wel ffies in de weer met mijn Pioneerwheels en 't bevalt me egt super. Financieel gezien is het een peperdure hobby maar it's worth every penny Tongue.

Clubs/feestjes waar ik met enige regelmaat te vinden ben, om te luisteren he, niet om te draaien hihi maar hooop doet leven, zijn de Now & Wow in R'dam, Paard v Troje in D'Haag en de Monza in Utrecht. En de leukste ID&T feestjes uiteraard zoals Sensation ook weer dit jaar.

Ohaj nog een ding, mijn Dj naam is niet echt smooth. Ik heet Bernard dus Dj Bernard was nogal simpel. En naar mijn nickname kan Dj BURN of Dj Burnies wel maar ook daar denkik hmmmm over. Anyone suggestions?

Grtz.
Bernard.

What do you think about Dj Bernard ??

Vote :   

Camino    posted on 23-04-2006 19:39
welkom bij de gezelligste community op het web :D
dion    posted on 24-04-2006 12:08
welkom hier en veel plezier
BURN    posted on 24-04-2006 12:14
Nouh gezellie hier is het zeker.... en lekker interactief zodat je niet weken hoeft te wachten op evt. reacties, if at all. Das super!

This is an old Topic

No new postings for 7.095 days.
 Post CommentThat would be 236.5 months
or a whopping 19.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

261 Users online: 51 Guests (210 Unknown)
Pages generated today : 75.944
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.727.956