post hier foto's van jou drive in show o.i.d. (9/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaxvEck    posted on 16-04-2006 22:29
Het lijkt me wel een leuk idee om hier de foto's van je drive in show te posten. Ik zal van de week ook wat foto's online zetten van een klusje wat ik vorig weekend heb gedaan met ben liebrand ( samen met martijn Winking my eye )

ps: @ mod, ik weet niet precies in welk forum is dit moet posten ?
User edit by MaxvEck on 16-04-2006 @ 22:30:08 (31%)
Mod edit by W.i.M on 18-04-2006 15:35 (1%)

What do you think about post hier foto's van jou drive in show o.i.d. ??

Vote :   

woxa    posted on 30-03-2008 21:25
staan idd wel mooie drive-in op
Flexii    posted on 31-03-2008 17:28
@ mufhouse,, haha ja he heb je helemaal gelijk in, is mijn vriendin overigens verder hoef ik geen groupies:P haha

@ Nick inderdaad een nette productie ik zal morgen even wat foto's posten van een productie die ik afgelopen weekend gedaan heb, was een promsconcert
Flexii    posted on 01-04-2008 18:23
zoals beloofd een paar foto's van een productie van mijn werkWinking my eye, het was een promsconcert en ik ben lightoperator:D

PatrickBeuken    posted on 01-04-2008 18:27
Voor welk bedrijf werk je?
Flexii    posted on 01-04-2008 23:02
Poster: PatrickBeuken
Voor welk bedrijf werk je?

Weerwaas in LandgraafWinking my eye
zal je wel niks zeggen,, doe eigenlijk niet van die heel specatuclaire dingen:P,, het meeste is in heerlen/kerkrade/landgraaf en bijna allemaal promsconcerten en andere shit met orgesten en zo'n dingen musicals, volgend jaar wordt waarschijnlijk wel chill, WMC he:D
Nvie    posted on 02-04-2008 16:00
Poster: dj-nick

Nou hier dan aantal foto's van een (musical)productie.

Nu ben ik toch wel benieuwd welke musical dat was Happy, laughing
DNR    posted on 02-04-2008 19:53
Poster: Flexii
zoals beloofd een paar foto's van een productie van mijn werkWinking my eye, het was een promsconcert en ik ben lightoperator:D

heerlijke tafel:D

vandaag bij Tivoli mee gewerkt. Wat een gebruiksgemak gewoonHappy, laughing

Flexii    posted on 02-04-2008 19:54
Poster: Nvie

in ieder geval een die goed zou lopen,, behoorlijk wat geld uitgegeven aan het licht zo te zien:P
Flexii    posted on 02-04-2008 19:55
Poster: DNR

heerlijke tafel:D

vandaag bij Tivoli mee gewerkt. Wat een gebruiksgemak gewoonHappy, laughing

ja he, ik vind hem ook cht geweldig eenmaal weten hoe je moet progameren en dan is het gewone routine, kun je het als het waren blindelings doen
DJ-NickB    posted on 02-04-2008 20:48
Nou jongens, zoals gezegt heb ook ik een Drive-In-Show...dus lijkt me wel zo tof jullie deze ook te laten zien:

Foto 1
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Omdat we werken met diverse Drive-In-Shows (mogelijkheid tot 3 complete shows) zijn de samenstellingen van licht- en geluid mogelijk op sommige foto's anders.. ALLE APPARATUUR is in eigen beheer! Geen huur!...

Shows op foto's opgebouwd uit:

Geluid:
- 2x JB-Systems Vibe18S
- 2x JB-Systems Vibe12
- 1x Synq PE1500 amplifier
- 1x Synq PE2400 amplifier
- 1x Digitale Crossover
- 1x DAP-Audio Com-54 (draadloze ontvanger + 4 handmicrofoons)
- 1x HDJ1000 koptelefoon
- 1x Dateq LPM7.3
- 1x Synq SMX-2 Dubbele MP3-CD-Speler

Licht:
- 2x Wind-Up statieven + 4 meter Trio-Truss
- 4x JB-Systems iRock 7S (MSD250)
- 2x Showtec ClubSpot 250 (MSD250)
- 6x JB-Systems The Winner
- 2x JB-Systems The Rover
- 1x 3000W Martin Stroboscoop
- 1x Antari Z3000 Rookmachine
- Volledig computergestuurd middels VisualDMX Elite!

Inmiddels geluidsset uitgebreid met:

- 2x Synq RS-215 (hoorngeladen 600W RMS 8ohm)
- 2x Synq RS-218S (dubbele 18" subwoofers)
- 1x Synq Digit 3K6 (digitale versterkers!!!)
- 1x Synq Digit 2k2 (digitale versterkers!!!)
- 1x Digitale Crossover

Deze gebruiken we voor de grotere feesten, binnenkort zal ik hiervan wat mooie foto's plaatsen...

Reactie zijn welkom...

Greetzz Nick 
User edit by DJ-NickB on 02-04-2008 @ 20:49:11 (4%)
Ferrox    posted on 02-04-2008 20:57
Heel leuke shows op 1 ding na.... waar is in hemels naam je basislicht (parren)Confused

Oh en een stel blinders zal ook niet misstaan, maar das een toevoeging..
Nvie    posted on 02-04-2008 20:58
Poster: Flexii

in ieder geval een die goed zou lopen,, behoorlijk wat geld uitgegeven aan het licht zo te zien:P

Vond het sowiesow een uitdagend idee om met alleen bewegend licht te werken bij een musical... meestal heb je toch wel ietsjes aan fresnellen of pc'tjes in je front hangen.

Poster: DJ Nick-B

ALLE APPARATUUR is in eigen beheer! Geen huur!... 
Wat is er mis met huur? Wat vind je trouwens van dat VisualDMX systeem? Persoonlijk vind ik het echt prut voor een tijdelijke installatie, zou het liever gebruiken in een permanente installatie.
PatrickBeuken    posted on 02-04-2008 21:03
Poster: DJ-NickB
Reactie zijn welkom...

Gelukkig weet je heel goed waar je mee bezig bent Happy, laughing Maar als ik jou was zou ik wat meer gaan letten op afwerking / netheid.

Foto 2 => Ik zou die zilverkleurige koffertjes onder je MH's weg laten. Deze zijn echt lelijk en steken af bij de rest van je show

Foto 3 & 4 => Let even op je DMX kabels tussen de scanners, koop bijvoorbeeld langere. Want het ziet echt niet uit als die zo los onder je truss bungelen. Wellicht hang je ze hoog genoeg om er onderdoor te kunnen lopen, maar het zou jammer zijn wanneer iemand/iets erin blijft haken.

Ik ben erg benieuwd naar de prestaties van jouw geluidsset. Heb je deze toevallig al eens vergeleken met een andere? Heb je enig idee hoe veel personen je hiermee van feest-geluidsnivo muziek kunt voorzien?

EDIT: ook ik mis de parren, ik ben van mening dat dit een essentieel onderdeel van iedere drive-in show is. Wellicht heb je hier bewust voor gekozen?
User edit by PatrickBeuken on 02-04-2008 @ 21:04:52 (20%)
Flexii    posted on 02-04-2008 21:32
mooie drive-in show alleen zoals al gezegd mis ik iets van basislicht als je niet met parren wil werken zijn er ook nog van die dingen zoals Icolors van Jb systems komt ook op het zelfde neer, maar dan wat compacter, het mooie van eigenbeheer is dat als je het eenmaal terug verdient hebt, je alleen maar winst maakt, maar wat is er mis met bijhuren?
DJ-NickB    posted on 02-04-2008 21:34

Inderdaad de parren ontbreken op deze foto's inderdaad!!... Daar is in samenspraak met de opdrachtgever voor gekozen, deze vonden heen geen toevoegde waarde.. omdat we het druk hebben en wekelijks volgeboekt zitten bepaalde de klant wat hij wil.. en overal hangt een prijs aan... De meeste klanten (mogelijk is dat bij iedereen anders) kiezen bij onze feesten voor uitsluitend Moving-Lights... Indien gewenst kunnen wij maximaal 16 LED-Par56 neer hangen maar de vraag erna is minimaal,

Eveneens klopt het dat de koffer zichtbaar is, dit is ook niet de standaard opstelling maar het kon hier niet anders, zoals een van de foto's toont hangen de Moving-Heads normaal aan de truss. Door een ongelukkig samenloop van omstandigheden waren er te weinig trussklemmen meegenomen waardoor dit een genoodzaakte oplossing was.. Maar welke leek let hier opWinking my eye tijdens een feest....

De DMX-Kabels zijn precies allemaal 1 meter! Bij aanvang van het feest is het donker... wanneer wij overdag draaien of wanneer het licht is hangen we er langere kabels tussen maar het wegwerken kost ook weer tijd en om soms 2 feesten op een dag te kunnen draaien met 1 show is tijd kostbaar... Dus omdat het donker is vallen ze TIJDENS het feest minimaal op.. Tjah.. iedereen kan en mag hier anders over denken...Winking my eye

De Vibe-Set aangestuurd door de PE-serie geeft capaciteit tot ongeveer 250 personen! De nieuwe Synq set alleen heeft voldoende vermogen voor ruim 500 a 600 personen! Totaal ruim 800 personen!

Mocht het nog harder moeten nemen we onze actieve D.E.A.C.O.N set mee.. Maar door het extreme gewicht gebruiken we deze niet vaak...

Succes met jullie shows allemaal...

Greetzz Nick

PatrickBeuken    posted on 02-04-2008 23:33

De DMX-Kabels zijn precies allemaal 1 meter! Bij aanvang van het feest is het donker... wanneer wij overdag draaien of wanneer het licht is hangen we er langere kabels tussen maar het wegwerken kost ook weer tijd en om soms 2 feesten op een dag te kunnen draaien met 1 show is tijd kostbaar... Dus omdat het donker is vallen ze TIJDENS het feest minimaal op.. Tjah.. iedereen kan en mag hier anders over denken...Winking my eye

Erg zwak excuus Winking my eye Je maakt me niet wijs dat je geen minuut kunt missen om je kabels met 4 stukjes tape netjes weg te werken.

De Vibe-Set aangestuurd door de PE-serie geeft capaciteit tot ongeveer 250 personen! De nieuwe Synq set alleen heeft voldoende vermogen voor ruim 500 a 600 personen! Totaal ruim 800 personen!

Ik twijfel behoorlijk aan de genoemde aantallen, maarja... je zult het zelf wel het beste weten he Winking my eye Maar als ik jou was zou ik me in ieder geval nog eens heel goed bedenken of ik genoeg heb aan die set wanneer een klant aan komt zetten met een feest voor 800 man.
Tizio    posted on 03-04-2008 14:17
Die Martin atomic kun je gebruiken als een blinder Ferrox (ik zou zeggen investeer wat geld in een leurenfilter!) Met al dat licht mis ik toch nog wel een goeie RGY laser, ik zou zeggen 200-300 Mw.
Verder wel een lekker showtje :P, ben zelf bezig om m'n licht wat uit te breiden met een paartje scans (martin scx500, ervaring, iemand?)

Denk er wel aan, 800 man is echt wel veel! verkijk je daar niet op!
Wat denken jullie trouwens hoeveel mensen ik qua geluid aankan met 2x800watt rms subs en 2x600watt rms topkasten (Behringer B1600X Pro en B1520 Pro)
Ferrox    posted on 03-04-2008 15:40

Inderdaad de parren ontbreken op deze foto's inderdaad!!... Daar is in samenspraak met de opdrachtgever voor gekozen, deze vonden heen geen toevoegde waarde.. omdat we het druk hebben en wekelijks volgeboekt zitten bepaalde de klant wat hij wil.. en overal hangt een prijs aan... De meeste klanten (mogelijk is dat bij iedereen anders) kiezen bij onze feesten voor uitsluitend Moving-Lights... Indien gewenst kunnen wij maximaal 16 LED-Par56 neer hangen maar de vraag erna is minimaal,

Dan vraag ik me af hoe jouw adviseer traject loopt bij de klant? Zóveel scans is leuk, maar dan is het veelste donker. Basis licht kan uit bij vette flash effecten. Maar je mist dan wel de rust in je show vind ik. Ik heb ook regelmatig klanten die zeggen jah laat die parren maar thuis. Dan zeg ik nee, want daarmee breng je sfeer in de zaal. Met scans en mh's blijft het naar mijn mening ook erg kil, op de washes na. Ik zou het nooit doen in ieder geval. 
davyh    posted on 03-04-2008 18:11

Mocht het nog harder moeten nemen we onze actieve D.E.A.C.O.N set mee.. Maar door het extreme gewicht gebruiken we deze niet vaak...

De D.E.A.C.O.N set is een idiaale speaker set voor drive inn shows. In de weekende werk ik er ook relgelmatig mee.
dj-nick    posted on 03-04-2008 18:55
Poster: Nvie

Haha als je het hoort ga je lachen: smet en smeer 'hetgeheim van de boomfeestdag'Cry
daarvoor was dan nog klein songfestival van paar scholen met in de jurry: Jochem Meyer, Cheyene (Idols) en nog iemand uit de gdk.
Bart_    posted on 20-04-2008 17:48
Gisteren (19 april) op een Abraham feest het licht en geluid moeten verzorgen.
In het begin was het een beetje een saaie boel, maar rond middernacht kwamen de mensen ook op de dansvloer. Maar, het was een leuk feestje.

Geluid

1x DJ-meubel
1x DJ-set
2x Versterker
1x Behringer CX-2300
2x DAP AX15b
2x DAP K-112
1x Laptop

Licht

1x Skytec lichtbrug 3m
8x Showtec PAR56 short (met Multidim)
2x Aztek DJ Roboscan
1x Showtec Silverline strobe
1x 24 kanaals lichttafel
1x Antari roker

Foto

Show
PatrickBeuken    posted on 20-04-2008 18:19
Zeer nette show! Ik had je meubel al op het new-line forum gezien, het blijft er super uitzien Happy, laughing
bastianhecker    posted on 20-04-2008 18:44
super setje ja! alleen misschien handig om zwarte parren te kopen:P! haha dat meubel vind ik prachtig trouwens!:D
neutje    posted on 20-04-2008 18:50
echt super mooi meubel man. :D
A-flex    posted on 20-04-2008 19:07
Het meubel springt er echt wel uit. Van welk materiaal is het gemaakt? mag toch niet te zwaar zijn.

119 Users online: 19 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 10.440
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.818.899