Poster: mrwhoopie
is dat nu een case in een case of zie ik het slecht?
Dankje dit is gewoon ook van drive in show dus spullen zijn niet van die school behalve de truss en de parren, zal volgende keer wel de foto's neerzetten van de grote show.
ik heb deze week ook grote productie gedaan als ik die foto's erop moet zetten hoor ik het wel.
Poster: dj-nickDankje dit is gewoon ook van drive in show dus spullen zijn niet van die school behalve de truss en de parren, zal volgende keer wel de foto's neerzetten van de grote show.
ik heb deze week ook grote productie gedaan als ik die foto's erop moet zetten hoor ik het wel.
Poster: Flexii
ziet er goed uit A-flex, wat heb je allemaal hangen kan het niet zo goed zien, mac250's toch?
Poster: Bas_del_Mar
Heb je ook foto's van als alles in werking is?
Poster: neutje
http://www.sound-xplosion.nl/pictures.html
foto's van de drive in van mij en een maat van me.
Poster: A-flex
@ right1 : bedoel je die eerste fotos (bass op de plass) ?
dat was zeker zwaar relaxed, en het vetste was nog, het was gewoon op een grote boot midden op de nieuwkoopse plassen :D
Poster: right1
@ A-flex, s'avonds tijdens een garden party is da't echt zwaar relaxt zo staan draaien.
Echt vet gezellig.
@ neutje. echt vet dat feestje moet echt zwaar relaxed zijn geweest zo te zien aan de foto's!
Nou hier dan aantal foto's van een (musical)productie.
Poster: Flexii
ik dacht zet eens ff 2 foto's in deze topic van feestje waar ik afgelopen zaterdag gedraaid had,, ik had niet veel lichtapparatuur bij me slechts 2x een jbsytems cyclope led lighteffect,, maar in combinatie met een goeie hazer vind ik ze echt mooi en dat voor die prijs:P
Poster: DNR
zo zo.. nette productie
poster: bastianhecker
zeeeeeeeeeeeeeeeeeer net.