Poster: mrwhoopie
Ergens wil ik wel een nieuw meubel,maar ik weet van vroeger dat zo een ding veel gesleep en gesleur met zich meebrengt en het neemt plaats in,en ik heb niet weer zin een grotere bestelwagen te kopen.
Poster: Flexii
alleen djset was van mijzelf,, ik draai samen met een vriend van mij, en ik werk bij een verhuurbedrijf voor professioneel licht en geluid,, en laat dat bedrijf nou toevallig van de oom van die vriend van mij zijn:P,, dus als wij ergens moeten draaien, rijden we gewoon naar de loods en mogen we alles gewoon gratis lenen wat we willen,, vet relax
en ik werk bij een verhuurbedrijf voor professioneel licht en geluid,, en laat dat bedrijf nou toevallig van de oom van die vriend van mij zijn:P,, dus als wij ergens moeten draaien, rijden we gewoon naar de loods en mogen we alles gewoon gratis lenen wat we willen,, vet relax
Owja flexii woont in Heerlen, dat bedrijf zouden wij dus ook moeten kennen!
Poster: PatrickBeuken
Welk bedrijf is dat?
alleen djset was van mijzelf,, ik draai samen met een vriend van mij, en ik werk bij een verhuurbedrijf voor professioneel licht en geluid,, en laat dat bedrijf nou toevallig van de oom van die vriend van mij zijn:P,, dus als wij ergens moeten draaien, rijden we gewoon naar de loods en mogen we alles gewoon gratis lenen wat we willen,, vet relax
Poster: dutchman
had je geen last van je monitoren....het lijkt alsof je er zo dichtop staat?
Ik had btw niet gedacht dat die jbl speakers voor zoveel mensen te gebruiken waren:D
Verder zag het er leuk uit hoor. Allemaal eigen spul?
Poster: Cyrille
Zeeland en West-Brabant
Poster: MadSteven. Bergen op Zoom en Roosendaal zijn praktisch gezien provincie Zeeland, hoor.
Poster: A-flex
Maar de gear was blijkbaar wel dik in orde :D
Poster: Sunrise8
hee de nieuwe dap flightcases voor djm 00 en cdj 1000 mk3. en @ dj-nick: wat is volgende keer? volgend jaar neem ik aan (omdat het valentijn was) of gewoon volgend schoolfeest?
Poster: dj-nick
Nog een paar foto's van valentijnsdisco vorige maand, klein budget dus niet veel te zien
Poster: Sunrise8
hee de nieuwe dap flightcases voor djm 00 en cdj 1000 mk3. en @ dj-nick: wat is volgende keer? volgend jaar neem ik aan (omdat het valentijn was) of gewoon volgend schoolfeest?
Poster: dj-nick
.... klein budget dus niet veel te zien volgende keer pakken we het daar weer groots aan.
Wij hebben altijd de feesten in zaken zoals Outland, Maassilo enz.
Erasmiaans feesten RULEN!
@dj nick ziet er allemaal zeer goed uit