post hier foto's van jou drive in show o.i.d. (6/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaxvEck    posted on 16-04-2006 22:29
Het lijkt me wel een leuk idee om hier de foto's van je drive in show te posten. Ik zal van de week ook wat foto's online zetten van een klusje wat ik vorig weekend heb gedaan met ben liebrand ( samen met martijn Winking my eye )

ps: @ mod, ik weet niet precies in welk forum is dit moet posten ?
User edit by MaxvEck on 16-04-2006 @ 22:30:08 (31%)
Mod edit by W.i.M on 18-04-2006 15:35 (1%)

What do you think about post hier foto's van jou drive in show o.i.d. ??

Vote :   

robbert    posted on 13-12-2007 16:19
Ziet er goed uit moet ik zeggen, vooral nette geluidsset Winking my eye Ik mis echter de tussenstangen bij de boxen, waarom gebruik je deze niet? De hogetonen speaker moet namelijk echt boven de mensen uit komen (al is dat bij dit feestje zelfs zonder verhoging bijna het geval Winking my eye), anders hoor je niks achter in de zaal..
OneSixty    posted on 13-12-2007 16:25
Poster: robbert
Ziet er goed uit moet ik zeggen, vooral nette geluidsset Winking my eye Ik mis echter de tussenstangen bij de boxen, waarom gebruik je deze niet? De hogetonen speaker moet namelijk echt boven de mensen uit komen (al is dat bij dit feestje zelfs zonder verhoging bijna het geval Winking my eye), anders hoor je niks achter in de zaal..

moest die zaal nu volstaan met mensen dan had ik het nog wel gedaan maar nu vond ik het echt niet nodig. en het geluid was gewoon goed hoor Winking my eye
robbert    posted on 13-12-2007 17:08
Nou naast dat je het achter in de zaal niet hoort, kunnen die hoge tonen -bij een hoger volume- ook gaan irriteren aan de oren. Voortaan dus wel doen Winking my eye
OneSixty    posted on 13-12-2007 17:34
Poster: robbert
Nou naast dat je het achter in de zaal niet hoort, kunnen die hoge tonen -bij een hoger volume- ook gaan irriteren aan de oren. Voortaan dus wel doen Winking my eye

ze irriteren volgensmij juist meer als ze op oorhoogte hangen Winking my eye

en om ze nu helemaal boven de mensen te gaan hangen vind ik nogal overdone.
PatrickBeuken    posted on 13-12-2007 18:36
Poster: Lightzone
ze irriteren volgensmij juist meer als ze op oorhoogte hangen Winking my eye

Wanneer denk je dat jouw geluidsgolven het verste dragen? Als de luidspreker op oorhoogte / net daarboven staat, of als ze op de grond staan? In welke situatie hoef jij de speakers het minste te belasten om in het midden van de zaal het zelfde geluidsnivo te bereiken?
PatrickBeuken    posted on 13-12-2007 18:36
- knip - foutje
User edit by PatrickBeuken on 13-12-2007 @ 18:37:10 (97%)
OneSixty    posted on 13-12-2007 19:10
Poster: PatrickBeuken

Wanneer denk je dat jouw geluidsgolven het verste dragen? Als de luidspreker op oorhoogte / net daarboven staat, of als ze op de grond staan? In welke situatie hoef jij de speakers het minste te belasten om in het midden van de zaal het zelfde geluidsnivo te bereiken?

ahja , i get your point.

maar er waren niet echt veel mensen dus het geluid bereikte het midden toch wel heel gemakkelijk. 
robbert    posted on 14-12-2007 08:48
Oke in dit geval maakt het niet zo veel uit, maar je begrijpt wat Patrick en ik bedoelen.. Winking my eye
Ferrox    posted on 21-01-2008 17:48
Zo, eindelijk de foto's binnen van een zilveren bruiloft die ik laatste gedraaid heb.

http://www.mijnalbum.nl/Album=GJ4Y38IQ

Het zijn er helaas niet veel, maar het geeft wel een idee.
Wat er stond/hing/lag:

2 x CDJ-1000MK3 (zonder case inderdaad!, die is verkocht, nieuwe opstelling zal binnenkort volgen)
1 X DJM-800
2 Dap monitoren
2 X JBL EON 15G2
1 X JBL SRX actieve sub
16 Parren
4 Winner II Scans
2 showtek blinders
1 X Laptop met extra scherm en Sunlite
5 tal statieven met ieder een Dimmerbar

Helaas was mijn grote effect stuk, een Geni Brilliance, Die had er anders ook nog bij gestaan.

Het was voor ongeveer 100 man, en het is compleet uit de hand gelopen kwa set-up. Maar wat een prachtfeest was dat zeg!!!! Die zou ik wel vaker willen. Lekker lomp uitpakken en bijna iedereen van 8 tot 1 aan 1 stuk op de dansvloer gehad. Helaas zijn van die momenten nagenoeg geen foto's van gemaakt.

Comment :D?
Flexii    posted on 21-01-2008 17:55

@ Ferrox,, het ziet er goed uit zo,, lijkt me welecht tof als de dansvloer van 8 tot 1 gevuld isCry

Ik moet komende vrijdag(25 januari) draaien bij mij op school, schoolfeestje voor de onderbouw, eens kijken of dat wat wordt zonder alcohol natuurlijk:P,, ik zal volgende week wel wat foto's postenWinking my eye

Ferrox    posted on 21-01-2008 17:57
Poster: Flexii

@ Ferrox,, het ziet er goed uit zo,, lijkt me welecht tof als de dansvloer van 8 tot 1 gevuld isCry

Dat is het ook. Helaas zijn er geen overzichtsfoto's geschoten, maar allemaal van individuen..
Flexii    posted on 21-01-2008 18:10
Poster: Ferrox

Dat is het ook. Helaas zijn er geen overzichtsfoto's geschoten, maar allemaal van individuen..

dat is jammer, daarom moet je ook altijd je eigen foto camera meenemen zodat je zelf n paar foto's kan maken:P, heb je altijd wel ff tijd voor,,

Ik was gister operator bij carnavalszitting, was er gezellig set up:
Avolites Pearl Expert
5x moving stageblinder
18x Oby600 wash movinghead
5x Oby 5 spot movinghead
2x Mac Entour movinghead
34 parren (1 kilowatters)
16x 2 kilowatters podium verlichting:P

heb er alleen nog geen foto's van op mijn pc
Flexii    posted on 28-01-2008 21:59
hier wat foto's van onze drive-in show van afgelopen vrijdag,, was een schoolfeestje erg gezellig 400 man daar:P

Ljrutger    posted on 28-01-2008 22:04
Haha de bovenbouwkantine van het aloude bernardinus, wat mooie jaartjes beleefd:P. Draait plantema er niet meer?
DonBasco    posted on 28-01-2008 23:16
Ziet er prima uit, maar waarom spreid je je speakers niet wat meer?
mrwhoopie    posted on 28-01-2008 23:33

Voilla se hier mijn setje
OneSixty    posted on 29-01-2008 02:37
Poster: mrwhoopie

Voilla se hier mijn setje

mooie equipment man :p

maar die wizard(s) konden wel iets rechter opgehangen worden é Winking my eye

ook is je afrokdoek wat te smal, komt nogal raar over.

en hoe zitten die parren bevestigd ?
en zit daar nog een dimmerpack op die bar ofzo ?

ze staan ook allemaal naar hetzelfde punt gericht , ik denk dat het zo aan de achterkant van de (lijkt mij) redelijk grote zaal toch maar wat donkertjes is hoor .

en is dat een ledtube op je dj fc ?
dat lijkt me wel een leuk effect , kun je jezelf ook een kleurtje geven enzo :p
DJ_IVI-R    posted on 29-01-2008 03:23
Poster: greup

Je krijgt o.a een technische rider waar je aan moet voldoen. Als je die gewoon uitvoert kan er weinig mis gaan.

Ik heb hem nog gevraagd of het kwa monitoring allemaal naar wens was en hij vond het prima. Niet geklaagd dus.

en waaruit bestond de monitoring?
www.nikan.be
mrwhoopie    posted on 29-01-2008 23:06
quote:

mooie equipment man

maar die wizard(s) konden wel iets rechter opgehangen worden é
IDD,maar de beugels hielden het niet goed,dat is nu verholpen met de andere beugels.
ook is je afrokdoek wat te smal, komt nogal raar over.
Ik zat die dag door mijn zwarte doeken heen,ik had namelijk 3 feesten en mijn doeken waren op,bij deze zijn er ook weer bijgekocht.
en hoe zitten die parren bevestigd ?
Parren zitten op een steun per 4 en deze hangt met een C-klem in de truss
en zit daar nog een dimmerpack op die bar ofzo ?
Neen ik heb de dimmers bij mij staan en ga met een multi naar boven,dat wat je op de foto ziet is een break-out.
ze staan ook allemaal naar hetzelfde punt gericht , ik denk dat het zo aan de achterkant van de (lijkt mij) redelijk grote zaal toch maar wat donkertjes is hoor .
Het is idd een grote zaal maar ik had aan de achterkant van de zaal nog wat parren en in het midden van de zaal(was buizen-constructie) hingen mijn 4 andere wizards.

en is dat een ledtube op je dj fc ?
dat lijkt me wel een leuk effect , kun je jezelf ook een kleurtje geven enzo

Het is een ledtube,ben nu een idee aan het uitwerken om een heel grote plaat te maken en er zo een deel verticaal naast elkaar e zetten en zo precies een grafische eq te krijgen.
OneSixty    posted on 30-01-2008 17:08
zijn dit wizard extreme's ? heb je geld teveel ofzo ? :p 6 wizard's :o !
Timmerink    posted on 30-01-2008 17:31

Ik weet niet waar jij er 6 ziet? Mijn oog ziet er maar 2..

Leuke show! Misschien tijd voor een knap meubel?
OneSixty    posted on 30-01-2008 17:32
Poster: Timmerink

Ik weet niet waar jij er 6 ziet? Mijn oog ziet er maar 2..

Leuke show! Misschien tijd voor een knap meubel?

lezen ...
Jer    posted on 30-01-2008 20:51
Poster: Flexii
hier wat foto's van onze drive-in show van afgelopen vrijdag,, was een schoolfeestje erg gezellig 400 man daar:P

Aardig gek, gehuurd of was dit allemaal vanjezelf? Of van maten van je?
Flexii    posted on 30-01-2008 21:19
Poster: Jer

Aardig gek, gehuurd of was dit allemaal vanjezelf? Of van maten van je?

alleen djset was van mijzelf,, ik draai samen met een vriend van mij, en ik werk bij een verhuurbedrijf voor professioneel licht en geluid,, en laat dat bedrijf nou toevallig van de oom van die vriend van mij zijn:P,, dus als wij ergens moeten draaien, rijden we gewoon naar de loods en mogen we alles gewoon gratis lenen wat we willen,, vet relaxCry
mrwhoopie    posted on 30-01-2008 23:22

Geld teveel niet maar ik doe dit al van mijn 16 jaar al(12 jaar dus)en het geld wat ik verdien steek er weer in als ik iets leuks zie.Als ik stop zal ik zien wat ik verdient heb,in al die tijd tussen in.....heb ik veel mooie spullen gehad en mij kostelijk geamuseerdCry

Ergens wil ik wel een nieuw meubel,maar ik weet van vroeger dat zo een ding veel gesleep en gesleur met zich meebrengt en het neemt plaats in,en ik heb niet weer zin een grotere bestelwagen te kopen.

193 Users online: 15 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 15.370
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.823.829