Poster: robbert
Ziet er goed uit moet ik zeggen, vooral nette geluidssetIk mis echter de tussenstangen bij de boxen, waarom gebruik je deze niet? De hogetonen speaker moet namelijk echt boven de mensen uit komen (al is dat bij dit feestje zelfs zonder verhoging bijna het geval
), anders hoor je niks achter in de zaal..
Poster: robbert
Nou naast dat je het achter in de zaal niet hoort, kunnen die hoge tonen -bij een hoger volume- ook gaan irriteren aan de oren. Voortaan dus wel doen
Poster: Lightzone
ze irriteren volgensmij juist meer als ze op oorhoogte hangen
Poster: PatrickBeuken
Wanneer denk je dat jouw geluidsgolven het verste dragen? Als de luidspreker op oorhoogte / net daarboven staat, of als ze op de grond staan? In welke situatie hoef jij de speakers het minste te belasten om in het midden van de zaal het zelfde geluidsnivo te bereiken?
@ Ferrox,, het ziet er goed uit zo,, lijkt me welecht tof als de dansvloer van 8 tot 1 gevuld is
Ik moet komende vrijdag(25 januari) draaien bij mij op school, schoolfeestje voor de onderbouw, eens kijken of dat wat wordt zonder alcohol natuurlijk:P,, ik zal volgende week wel wat foto's posten
Poster: Flexii@ Ferrox,, het ziet er goed uit zo,, lijkt me welecht tof als de dansvloer van 8 tot 1 gevuld is
Poster: Ferrox
Dat is het ook. Helaas zijn er geen overzichtsfoto's geschoten, maar allemaal van individuen..
Poster: mrwhoopie
Voilla se hier mijn setje
Poster: greup
Je krijgt o.a een technische rider waar je aan moet voldoen. Als je die gewoon uitvoert kan er weinig mis gaan.
Ik heb hem nog gevraagd of het kwa monitoring allemaal naar wens was en hij vond het prima. Niet geklaagd dus.
quote: |
Poster: Lightzone mooie equipment man ![]() maar die wizard(s) konden wel iets rechter opgehangen worden é ![]() IDD,maar de beugels hielden het niet goed,dat is nu verholpen met de andere beugels. ook is je afrokdoek wat te smal, komt nogal raar over. Ik zat die dag door mijn zwarte doeken heen,ik had namelijk 3 feesten en mijn doeken waren op,bij deze zijn er ook weer bijgekocht. en hoe zitten die parren bevestigd ? Parren zitten op een steun per 4 en deze hangt met een C-klem in de truss en zit daar nog een dimmerpack op die bar ofzo ? Neen ik heb de dimmers bij mij staan en ga met een multi naar boven,dat wat je op de foto ziet is een break-out. ze staan ook allemaal naar hetzelfde punt gericht , ik denk dat het zo aan de achterkant van de (lijkt mij) redelijk grote zaal toch maar wat donkertjes is hoor . Het is idd een grote zaal maar ik had aan de achterkant van de zaal nog wat parren en in het midden van de zaal(was buizen-constructie) hingen mijn 4 andere wizards. en is dat een ledtube op je dj fc ? dat lijkt me wel een leuk effect , kun je jezelf ook een kleurtje geven enzo ![]() |
zijn dit wizard extreme's ? heb je geld teveel ofzo ? :p 6 wizard's :o !
Poster: Timmerink
Ik weet niet waar jij er 6 ziet? Mijn oog ziet er maar 2..
Leuke show! Misschien tijd voor een knap meubel?
Poster: Flexii
hier wat foto's van onze drive-in show van afgelopen vrijdag,, was een schoolfeestje erg gezellig 400 man daar:P
Poster: Jer
Aardig gek, gehuurd of was dit allemaal vanjezelf? Of van maten van je?
zijn dit wizard extreme's ? heb je geld teveel ofzo ? :p 6 wizard's :o !