post hier foto's van jou drive in show o.i.d. (5/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaxvEck    posted on 16-04-2006 22:29
Het lijkt me wel een leuk idee om hier de foto's van je drive in show te posten. Ik zal van de week ook wat foto's online zetten van een klusje wat ik vorig weekend heb gedaan met ben liebrand ( samen met martijn Winking my eye )

ps: @ mod, ik weet niet precies in welk forum is dit moet posten ?
User edit by MaxvEck on 16-04-2006 @ 22:30:08 (31%)
Mod edit by W.i.M on 18-04-2006 15:35 (1%)

What do you think about post hier foto's van jou drive in show o.i.d. ??

Vote :   

Illusion    posted on 09-11-2007 10:56
Nee klopt, was niet druk. Rond de 36 personen waren er. Maar het was gezelligWinking my eye leuke sfeer.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Timmerink    posted on 09-11-2007 12:32
Poster: Illusion
Nee klopt, was niet druk. Rond de 36 personen waren er. Maar het was gezelligWinking my eye leuke sfeer.

Heb je misschien wat specs. van je showtje? Ik ben benieuwd wat daar hing en stond..
Als ik het goed zie; Draaien jullie met één CDJ-100 en een laptop?
Illusion    posted on 09-11-2007 13:37
Poster: Timmerink

Heb je misschien wat specs. van je showtje? Ik ben benieuwd wat daar hing en stond..
Als ik het goed zie; Draaien jullie met één CDJ-100 en een laptop?

Nee we hebben nog een dubbele cd-speler ingebouwd. En niet lachen, maar jawel, het is een skytec tec 2500. Na al die jaren hebben we hem nog steeds:p. We zijn nooit echt bezig geweest met uitbouwen van de cd-spelers. Eerst hadden we alleen die dubbele cd-speler, ik kocht mezelf een cdj 100tje, en dat waren de cd-spelers.

Onze Equipment daar was

CD Player: Pioneer CDJ 100 s
CD Player: - Skytec Tec 2500
Mixer:  JB Systems MX 4 MKII
Headphone: Technics RP-DH 1200 (normaal gebruik ik die niet voor de drive-in)

Licht:
- Showtec Wildflower
- 2 x Geni Mojo Color Changer
- 4 x Par-38 + Stander

Lichtbesturing:
- Voor de Pars: ShowTec Lite Power 4 Classic, 4 Channel Dimmer Control, Bulgin & Schuko
- Voor de Color Changer: ShowTec Scanmaster 1 (DMX)

Geluid:

Speakers: Omnitronic AX-1200
Versterker: Omnitronic P-500.

De bedoeling is dat we nog 2 scans gaan kopen, en 2 subjes.

Maar ik spendeer liever m'n geld uit aan het draaien op Vinyl. Dus het is allemaal een moeilijke keuze waar je je geld aan moet uit geven. Ook omdat we niet erg veel feesten hebben met de drive-in. En daarom is het ook niet allemaal van top kwaliteit.

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
MuffHouse    posted on 09-11-2007 13:40
Bij deze de foto's van mijn drive inn. Fotograferen is niet mijn specialiteit hehe, en het fototoestel werkt ook niet goed mee. Eigenlijk ben ik nog niet echt begonnen, enkele feestjes gedraait maar nog niet incl. licht. Op dit moment doe ik het licht nog op random maar daar komt binnenkort een controllertje voor. De uitbreiding die in de toekomst wellicht zal komen:

2x T bar met 8x par 56 300w. incl dimmerpack ect.
Dj booth met led verlichting
Crosover (momenteel zit laag op master 1 en mid/hoog/laag (van tops die eigenlijk full range zijn) op master 2) Monitorgeluid heb ik dus niet echt.
Een equalizer.
Een monitor (of 2)
Misschien een mengpaneel met effecten, maar dat is nog niet aan de orde, de dj set werkt super!

Mijn drive inn bestaande uit:
Geluid:
2x Martin Blackline S15 500wrms.
2x JB systems Vibe 15"
1x JB systems C2 450
1x JB systems C2 800 (Binnenkort)
2x Pioneer cdj 800 mk2
1x Ecler Nuo 3
1x Stanton 2000 pro
1x Laptop

Licht:
Dura truss lichtbrug met wind up statieven.
4x Abstract scans 150watt
1x Zwaailamp rood
1x Datamoon (gobobeam)
1x Martin lichteffect
1x Stroboscoop 80w
1x Lichteffect
1x Blacklight tl
1x spiegelbolset
1x Rookmachine 800w

http://brick147.hyves.org/134400001-134450000/134407101-134407200/134407184_5_rge4.jpeg
http://brick147.hyves.org/134400001-134450000/134407101-134407200/134407183_5_uf9m.jpeg
http://brick147.hyves.org/134400001-134450000/134407101-134407200/134407182_5_wPIX.jpeg

Excuus voor die links, maar krijg het gewoon niet voor elkaar om ze zoals het hoord neer te zetten.
User edit by MuffHouse on 09-11-2007 @ 13:41:38 (7%)
BryanB    posted on 09-11-2007 13:59
Netjes hoor, je hebt echt prima apparatuur!
MuffHouse    posted on 09-11-2007 14:04
Ik heb besloten maar direct "Wit" te gaan, weet niet of dit gangbaar is met drive inn's volgens mij ben je het verplicht aangezien wij er geld voor vragen. Heb alleen nog niet echt een idee wat ik kan vragen als ik met de complete set op locatie ga. Iemand een suggestie?
BryanB    posted on 09-11-2007 14:11
Ik heb zelf geen ervaring met drive-in shows, maar ik zou zeggen:

- Stel een uurprijs voor jezelf in
- Stel een prijs in voor elk apparaat (ook per uur misschien, levensduur als argument)
- Voorrijkosten per kilometer

Of is dit lulkoek? Ben zelf wel benieuwd hoe dat wordt gedaan bij drive-in shows.
greup    posted on 23-11-2007 15:51
Paar weken geleden een klusje waarbij o.a Erick E draaide.

Wat was er zoal meegenomen;

Licht;
20* robe 250AT/wash
8* led strip
1* avo pearl 2004

Geluid;
B-52 act set (4sub/2top)
3* cdj 1000mk3
1* djm 800

Verder hebben deze avond Dj-jorrit en Dj Erick E gedraaid.

Best een geslaagd feest. Alleen een beetje veel opbouwtijd voor een schoolfeest vond ik Cry

Rest van de foto's
www.picturetrail.com/greup
Mod edit by greup on 23-11-2007 15:52 (13%)
Laidback    posted on 23-11-2007 15:54
ik had de fotos van jorrit en erick al gezien.. top hoor!

maarja.. opbouwtijd..
damn.. 20 Mh's @ schoolfeesie
daar steken ze best wat geld in :P
greup    posted on 23-11-2007 15:57
Ik stond idd ook wel even te kijken toen ik het budget binnen kreeg. Zijn weinig scholen die zulke dingen boeken.
Laidback    posted on 23-11-2007 16:08
Poster: greup
Ik stond idd ook wel even te kijken toen ik het budget binnen kreeg. Zijn weinig scholen die zulke dingen boeken.

zei ercik e nog wat over hoe het in elkaar gestoken was kwa Licht & Geluid ?
greup    posted on 23-11-2007 16:35
Poster: Laidback

zei ercik e nog wat over hoe het in elkaar gestoken was kwa Licht & Geluid ?

Je krijgt o.a een technische rider waar je aan moet voldoen. Als je die gewoon uitvoert kan er weinig mis gaan.

Ik heb hem nog gevraagd of het kwa monitoring allemaal naar wens was en hij vond het prima. Niet geklaagd dus.
Sunrise8    posted on 23-11-2007 23:03
binnenkort komt er een dik feest met oa dj's van DJR Happy, laughing en dj matthé van fearfm :D. dus post ik hier wel een paar foto's Happy, laughing
Music made me who i am
robbert    posted on 24-11-2007 14:50
Sodeflits, dat ziet er erg professioneel uit greup! Mooie dj-meubel trouwens, zelf gemaakt?
Renzis    posted on 24-11-2007 14:59
Poster: Sunrise8
binnenkort komt er een dik feest met oa dj's van DJR Happy, laughing en dj matthé van fearfm :D. dus post ik hier wel een paar foto's Happy, laughing

Weet je nouw al wanneer?
greup    posted on 24-11-2007 16:46
Poster: robbert
Sodeflits, dat ziet er erg professioneel uit greup! Mooie dj-meubel trouwens, zelf gemaakt?

Meubel is wel zelf gemaakt, maar niet door mij Cry. Komt bij Smile licht en geluid vandaan.
greup    posted on 29-11-2007 14:17
OneSixty    posted on 02-12-2007 02:38
erg mooi spul heb je daar greup Happy, laughing

gehe , ik zal nu ook maar eens mijn debuut gaan maken qua foto's op dit forum.

ik had er al iets van gezegd in de late leeuw , maar omdat ik nu ook de foto's heb leek het mij interessant om het hier nog een te posten :

eergistere heb ik zo ongeveer voor de eerste keer op een feest gedraaid waar ik dan ook echt zo goed als niemand ken

het was op een voetbalclub , de opkomst viel helaas wat tegen maar het is toch een gezellige avond geworden.
het publiek was van 8 tot 16 jaar , eerst dus de kleintjes en later de groten.
voor de kleintjes was er een sinterklaas geregeld , die moest natuurlijk ook een befaamde speach doen over hoe braaf iedereen wel nie is geweest. daar was mijn mic voor nodig , maar omdat die kabel zo kort was moest mr sint net voor de speakers gaan zitten , dit zorgde helaas voor dat irritante piepgeluid  
voor de rest waren er eigenlijk bijna alleen maar jongens (3 meisjes Cry  ) dus daarom heb ik ook lekker veel jump gedraaid wat echt lekker ging. kheb ook nog veel rnb gedraaid omdat dat voor zowel de jeugd als de oudere mensen aan te horen valt.

op het einde komt er nog een oudere gast naar me toe die vroeg of ik wat daft punk wou draaien
dat had ik nu expres voor die jeugd niet gedaan maar als het dan toch gevraagd word

voor de rest had ik alle opgevraagde verzoekjes , dat geeft je toch een goed gevoel

in het begin het ik iets van 3x kort achter elkaar de muziek prongelijk gestopt opdat ik met de foute speler bezig was   dat is daarna niet meer gebeurt , maar het is toch erg k*t , dan kijkt iedereen zo naar jou

licht:

-2x dynamo scan
-2x moonflower
-2x pinspot (die naar beneden schenen , dat gaf in mijn kamer een mooi effect , maar in een ruimte van 30x15m valt dat nogal tegen )
-1x mushroom
-1x strobo
-2x statief

geluid:

-2x Behringer B1220 topkasten
-2x Behringer B1800x baskasten
-1x ep 2500

dj:

-2x mcd 200
-1x mx 4

ik ben meteen na schoon naar de lokatie gegaan , ik ben begonnen met draaien om 7uur en ben al om 11 uur moeten stoppen Cry

de reden daarvoor was dat de bar vond dat ze te weinig omzet draaiden Cry

maar ik heb dus betaald gekregen van 6-11uur en dat heeft nog wel wat opgeleverd hoor dus geen paniek

het halve zaallicht moest trouwens ook half aanblijven dat gaf ook voor de lichten niet het beste effect, maar met die 100 watt lampjes van die dynamo's kon ik het goed redden hoor zo weinig licht komt er niet eens vanaf. *wacht af tot er iemand mij komt vertellen dat toen ze even oud als mij waren ze toen ook zo'n soort fixture met lage opbrengst hadden en dat ze toen ook vonden dat er veel vanaf kwam , maar toen ze daarna betere scans kochten viel die 100w toch echt in het niets...*

en natuurlijk de foto's: klik

comments pleas ! Happy, laughing
User edit by OneSixty on 02-12-2007 @ 14:52:36 (4%)
OneSixty    posted on 13-12-2007 15:25

*kuch*

ik zal het topic maar eens kicken zeker ?

iemand nog comments op de show hierboven?

JasperVC    posted on 13-12-2007 15:33
Ja ik heb wel een commentaar op de foto's :p
Sorry maar ik vind het niet echt leuk om zo een dj goed bezig te zien met 10 jarige kinders op de voorgrond aan het jumpen Cry Waar dan nog een sinterklaas bijkomt. Dan draai ik toch liever niet

Wel leuke installatie Winking my eye
LSunicaXL    posted on 13-12-2007 15:34
@ JasperVC
Ach boeieee toch, als je maar geld verdient hahahCry
Zo'n feessie is juist leuk om mee te beginnen toch, heb ik ook gedaan, kan je nog fouten maken etcCry

@ Lightzone
Nou vooruit dan maar, een ''comment''Cry

Das een aardige drive-in show die je daar hebt!

Was dus wel een (deels) geslaagd feest opzich?!
Werd aardig gejumpt zag ik zo op de foto's!Cry
Flink geinvesteerd in lichten zo te zien!
Gaar dat die zaal lichten aan moesten blijven hahaCry

Half januari heb ik een vergelijkbaar feest, op de handbal vereniging, alleen het publiek is wel wat ouder (14-25 jaar)

Alweer een volgend feest gepland?Cry
User edit by LSunicaXL on 13-12-2007 @ 15:36:58 (49%)
OneSixty    posted on 13-12-2007 15:45
Poster: JasperVC
Ja ik heb wel een commentaar op de foto's :p
Sorry maar ik vind het niet echt leuk om zo een dj goed bezig te zien met 10 jarige kinders op de voorgrond aan het jumpen Cry Waar dan nog een sinterklaas bijkomt. Dan draai ik toch liever niet

Wel leuke installatie Winking my eye

haah xD het was best nog goed betaald , nog te weinig vond ik maar wel het meeste dat ik ooit op 1 avond verdient heb Winking my eye 

en het is best leuk hoor zo die kleintjes aan het jumpen krijgen :p en ze blijven maar gaan xD

LSunicaXL:  thnqx !

het feest was geslaagd hoor , de lage opkomst, dat ik zo vroeg weg moest en dat het halve zaallicht nog moest aanblijven maakten het wel minder maar dat zijn dingen waar ik zelf niets aan kon doen.

en ik heb helaas nog geen volgend feest :p zo snel gaat het bij mij  nog niet echt :d
User edit by OneSixty on 13-12-2007 @ 15:46:57 (13%)
JasperVC    posted on 13-12-2007 15:50
nja, voor het geld zou ik het misschien ook gedaan hebben :p

Maar als ik zone kleinen zie jumpen kom ik agressief :p
Sorry, ik luister soms wel naar jump maar die patrick jumpen toestanden gaan er voor mij over ...

Grtz...

Hoeveel feestjes doe je zo per jaar?

En mag ik eens nieuwsgierig zijn :p Hoeveel kreeg je voor die avond?
OneSixty    posted on 13-12-2007 16:07
Poster: JasperVC
nja, voor het geld zou ik het misschien ook gedaan hebben :p

Maar als ik zone kleinen zie jumpen kom ik agressief :p
Sorry, ik luister soms wel naar jump maar die patrick jumpen toestanden gaan er voor mij over ...

Grtz...

Hoeveel feestjes doe je zo per jaar?

En mag ik eens nieuwsgierig zijn :p Hoeveel kreeg je voor die avond?

niet alles van jump is patrick jumpen eh Winking my eye

en ik doe niet zo veel feestjes per jaar , ik zit echt in het begin.
denk aan 6 feesten ofzo XD

prijs: tsjah , als je het toch vraagt, 150 euro Winking my eye
dat vind ik toch redelijk netjes  voor een kort avondje draaien niet ?
JasperVC    posted on 13-12-2007 16:09
Poster: Lightzone

niet alles van jump is patrick jumpen eh Winking my eye

en ik doe niet zo veel feestjes per jaar , ik zit echt in het begin.
denk aan 6 feesten ofzo XD

prijs: tsjah , als je het toch vraagt, 150 euro Winking my eye
dat vind ik toch redelijk netjes  voor een kort avondje draaien niet ?

Zeker dat dat netjes is !!! :p
Dan zou ik het ook doen

100 Users online: 8 Guests (92 Unknown)
Pages generated today : 10.136
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.818.595