post hier foto's van jou drive in show o.i.d. (4/13)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MaxvEck    posted on 16-04-2006 22:29
Het lijkt me wel een leuk idee om hier de foto's van je drive in show te posten. Ik zal van de week ook wat foto's online zetten van een klusje wat ik vorig weekend heb gedaan met ben liebrand ( samen met martijn Winking my eye )

ps: @ mod, ik weet niet precies in welk forum is dit moet posten ?
User edit by MaxvEck on 16-04-2006 @ 22:30:08 (31%)
Mod edit by W.i.M on 18-04-2006 15:35 (1%)

What do you think about post hier foto's van jou drive in show o.i.d. ??

Vote :   

Nvie    posted on 12-09-2007 17:12
Poster: neutje
ik heb zaterdag een lichtshow gedaan met

4 martin mac 500
4 martin mac 250
2 martin mac 300
2 martin scans type weet ik niet
4 strobos van 2000 watt
en een zooitje blinders.
antari z3000
antari z1500
antari z1000 mk2 achter een doodskop met een paar blinders.

+ 2 lasers van 2 watt per stuk maar daar kwam een apparte vent voor.

zal nog wel ff een filmpje eropzetten die iemand met zijn telefoon heeft gemaakt

Als ze groter waren dan die heads, waren het waarschijnlijk 918's Happy, laughing Als ze dat niet waren en ze waren wat nieuwer dan zouden ze wel eens uit de Mx serie kunnen komen. Verder een heel leuk lijstje, wat voor tafel had je?
neutje    posted on 12-09-2007 17:48

@ nvie: ja dat waren die scans volgens mij.
we hadden een eurolite tafeltje met 24 kanaaltjes om de blinders, strobo's, wat parren en de rookmachines.
en de heads en scans werden bestuurd met een laptop met freestyler.

we wilden eigenlijk een zero 88 fat frog tafel maar dat was niet gelukt dus moesten we het maar op die manier doen, werkte niet ideaal maar het lukte wel. alleen de scans reageren schokkerig op freestyler.

maarjah volgende keer beter.

DEGEE    posted on 22-09-2007 17:52
kijk op men site voor voor wat foto's!
ik weet dat ik moet letten op mijn kabels maar als ik ga draaien licht alles netjes "verstopt"
www.djgee.tk
Alert : Post de foto's hier, of gebruik dit forum
Mod edit by Lead on 23-09-2007 15:12 (3%)
PatrickBeuken    posted on 09-10-2007 22:02
Volgens mij heb ik nooit een fatsoenlijke foto van mijn drive-in showtje gepost, dus bij deze...

Opstelling
Begin van de avond
Ik!
Ik met wat meer sfeer

Betrof een personeelsfeest van een middelbare school, voor (ik schat) ongeveer 200 personen.

De organisatie vond het wederom erg geslaagd. Ikzelf had wat hogere verwachtingen van het feest.

EDIT: voor de duidelijkheid... ik stond in het midden, het schilderij hing te veel naar rechts :P
User edit by PatrickBeuken on 09-10-2007 @ 22:12:03 (28%)
robbert    posted on 10-10-2007 09:18
Ziet er gezellig uit! Moet binnenkort ook maar eens wat foto's plaatsen van waar ik gedraaid heb.
Illusion    posted on 10-10-2007 11:27
Nice! Erg gezellig, was vast goede sfeer. Wat draaide je hier nu voor muziek? voor dit soort evenementen?
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
tairip    posted on 10-10-2007 11:33
@ Illusion
Poster: PatrickBeuken
Betrof een personeelsfeest van een middelbare school, voor (ik schat) ongeveer 200 personen.

Ik gok dat de muziekkeuze van alles wat betreft.
PatrickBeuken    posted on 10-10-2007 14:14
Allround muziek inderdaad. Denk aan.. dance classics, rock & roll, overige 70/80'er jaren muziek, rock, top40, limburgs, wat typische nederlandse nummers, enz.

Zo gaat dat eigenlijk ieder feest. Ik draai nooit maar 1 stijl. 'T is altijd van alles wat... afhankelijk van de sfeer en het publiek wat meer van het één of het ander.

Voor gala's van middelbare scholen (waar dus echt alleen maar jongeren komen) bijvoorbeeld huur ik 2 externe diskjockeys in, één voor dance/disco/club, enz. en één voor r&b en top40. Maar gala's voor ouderen/ouderen+jongeren doe ik dan weer zelf... allround muziek voor een breed publiek ligt me gewoon wat lekkerder.

Meest voorkomende feesten die ik aanneem zijn: personeels/bedrijfsfeesten, bruiloften, 25-jarige huwelijken, studentenfeesten, gala's, carnavalsfeesten, tentfeesten van sportverenigingen en fanfares, enz.
User edit by PatrickBeuken on 10-10-2007 @ 14:24:26 (100%)
Illusion    posted on 10-10-2007 14:23
Poster: tairip
@ Illusion

Ik gok dat de muziekkeuze van alles wat betreft.

Waarschijnlijk wel ja
RuudV    posted on 10-10-2007 18:55
RuudV    posted on 10-10-2007 18:56
ow sorry, ik wilde een foto hier neerzetten van mijn drive-in maar dat lukte niet helemaal Cry
PatrickBeuken    posted on 10-10-2007 18:58
Poster: RuudV
ow sorry, ik wilde een foto hier neerzetten van mijn drive-in maar dat lukte niet helemaal Cry

Zie hier. Denk aan de 'edit' knop waarvan je gebruik kunt maken.
altamira    posted on 07-11-2007 22:37
quote:
Volgens mij heb ik nooit een fatsoenlijke foto van mijn drive-in showtje gepost, dus bij deze...

Opstelling
Begin van de avond
Ik!
Ik met wat meer sfeer

De organisatie vond het wederom erg geslaagd. Ikzelf had wat hogere verwachtingen van het feest.

EDIT: voor de duidelijkheid... ik stond in het midden, het schilderij hing te veel naar rechts

Haha dacht ik toch eventjes dat t mijn foto's waren van jaartje of 2 terug.. gezellig bij de schinvelder hoeve? Hangt die limiter er nog ?
PatrickBeuken    posted on 07-11-2007 23:26
Jup, nog altijd :P En die baas, Quadakkers, is er nog altijd even trots op. Ik vind het eigenlijk wel goed dat er gebruik wordt gemaakt van zo'n limiters. Zonder aparte geluidsman heb je namelijk al heel snel de neiging om steeds harder te gaan. Omdat ik mijn eigen gehoor al aardig vern**kt heb vind ik het belangrijk om dit binnen bepaalde grenzen andere mensen te besparen. Het nadeel van die limiter is echter wel dat het geluidsnivo achter in de zaal een beetje tegen valt. Als je het in die zaal goed wilt doen moet je halverwege ook nog een setje luidsprekers neerzetten. Bij dit feest met buffet was dat echter niet nodig.
Yorick    posted on 08-11-2007 12:57

ziet er leuk uit maar 1 cd speler en laptop:P Confused? leg is uit? haha

wat voor geluids setje had je daar staan, want het lijkt wel bekent voor mij ( heb het volgens mij wel vaker gezien )

PatrickBeuken    posted on 08-11-2007 13:39
Eindelijk iemand die er een opmerking over maakt :P Ik draai met m'n laptop in combinatie met m'n Numark USB mixer. De cd-speler gebruik ik als back up (voor het geval er iets mis zou gaan op de laptop), voor acts (dan komt men meestal aanzetten met een cd), en voor het geval ik even geen titel van een nummer meer weet om als volgende te draaien (dan stop ik een cd erin en ga ik naar wat interessants zoeken).

EDIT: en geluidsset is 2x B1800X met 2x Limit (OEM) 12" toppen (zeker niet te vergelijken met rcf, lem, enz.. maar kwalitatief beter dan DAP K115 of een Behringer top).
User edit by PatrickBeuken on 08-11-2007 @ 13:42:06 (43%)
robbert    posted on 08-11-2007 13:54
Patrick ik dacht dat jij speakers had van EV..?
PatrickBeuken    posted on 08-11-2007 14:20
Ingeruild... iemand wilde ze erg graag hebben en dat was voor mij een mooie kans om ze weg te doen Happy, laughing Dit is eigenlijk een beetje een tussenoplossing... ik wil een LEM set (2x D400 en 1x T5SA) kopen, maar hierover twijfel ik nog erg.

EDIT: EV is namelijk niet zo bijster populair hier in de regio... iets passends van hetzelfde merk bijhuren zat er niet in. Ik ben er nu niet op vooruit gegaan, maar ik heb zo wel de tijd om eens goed na te denken over de perfecte oplossing.
User edit by PatrickBeuken on 08-11-2007 @ 14:29:56 (100%)
robbert    posted on 08-11-2007 14:45
Haha ja ik dacht al.. Toen ik het hier een tijd geleden met jou over had was je totaal niet positief over de Behringer subs. Ik heb pas geleden Mackie srm-450's gekocht, komt ook top geluid uit! (Maar wat dat betreft weet ik dat jij meer voelt voor Lem d400's Winking my eye)
Illusion    posted on 08-11-2007 14:54
Jaja naast hardstyle Dj doe ik ook nog een beetje aan drive-in showsWinking my eye. Afgelopen weekend moeten we muziek draaien. Een Classic Party! K'zal foto's thuis ff plaatsen, want hier werkt t niet

User edit by Illusion on 08-11-2007 @ 14:55:05 (22%)
Bouncy    posted on 08-11-2007 15:01
Allround muziek inderdaad. Denk aan.. dance classics, rock & roll, overige 70/80'er jaren muziek, rock, top40, limburgs, wat typische nederlandse nummers, enz.

Zo gaat dat eigenlijk ieder feest. Ik draai nooit maar 1 stijl. 'T is altijd van alles wat... afhankelijk van de sfeer en het publiek wat meer van het één of het ander.

Voor gala's van middelbare scholen (waar dus echt alleen maar jongeren komen) bijvoorbeeld huur ik 2 externe diskjockeys in, één voor dance/disco/club, enz. en één voor r&b en top40. Maar gala's voor ouderen/ouderen+jongeren doe ik dan weer zelf... allround muziek voor een breed publiek ligt me gewoon wat lekkerder.

Meest voorkomende feesten die ik aanneem zijn: personeels/bedrijfsfeesten, bruiloften, 25-jarige huwelijken, studentenfeesten, gala's, carnavalsfeesten, tentfeesten van sportverenigingen en fanfares, enz.

Ik heb wel eens een powermix geprobeert met een heleboel stijlen, geen succes :P
PatrickBeuken    posted on 08-11-2007 15:43
Poster: robbert
Haha ja ik dacht al.. Toen ik het hier een tijd geleden met jou over had was je totaal niet positief over de Behringer subs. Ik heb pas geleden Mackie srm-450's gekocht, komt ook top geluid uit! (Maar wat dat betreft weet ik dat jij meer voelt voor Lem d400's Winking my eye)

Behringer subs heb ik eigenlijk weinig over te klagen... toppen vind ik daarentegen wel vreselijk klinken. Heb je ook een sub/subs bij je SRM450's of huur je die gewoon bij als je ze nodig hebt?
robbert    posted on 08-11-2007 16:31
Nou ik ben bevriend met een jongen die een verhuur bedrijf heeft dus subs kan ik meestal lenen van hem. Dit zijn in dit geval geen mackie's maar dynacord madras speakers.
Illusion    posted on 09-11-2007 00:47
Zoals beloofd, hier wat foto's van een drive-innetje, Classic Party!!!

Toch denk ik persoonlijk liever dat ik sta te draaien op een Hardstyle Evenement. Maarjah, 1 December ben ik actief op Hardstyle Evenement Psykadelic, @ The Factory in Den Bosch. K'heb geen idee wat ik er van moet verwachten, maar ik sta van 11 tot 12 te draaien, Back 2 Back met Demonic-E.

Maar hier de foto's:

Wie zat hier aan mijn CDJ 100!!!

Dancing in the Spotlight

Naja hier dus een aantal foto's van onze drive-in. Ik hoop dus verder te komen met mijn persoonlijke Dj Business, en dit blijf ik ook voor de lol doen. Drive-in hebben we niet vaak, maar als we het hebben, blazen we het dak eraf.

Het is nog helemaal niet super proffessioneel, maar het is leuk!

Als ik plaatjes ga draaien, neem ik aan dat alles klaar staatWinking my eye K'moet wel zeggen, dat een drive-in veel werk is. En de meeste weten dat hier denk ik welWinking my eye die een drive-in hebben.
User edit by Illusion on 09-11-2007 @ 00:51:05 (100%)
robbert    posted on 09-11-2007 09:05

Zo te zien was het op dat feest niet echt druk, maar wel gezellig! Mooi meubel trouwens..

109 Users online: 9 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 3.290
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.811.749