Poster: neutje
ik heb zaterdag een lichtshow gedaan met
4 martin mac 500
4 martin mac 250
2 martin mac 300
2 martin scans type weet ik niet
4 strobos van 2000 watt
en een zooitje blinders.
antari z3000
antari z1500
antari z1000 mk2 achter een doodskop met een paar blinders.
+ 2 lasers van 2 watt per stuk maar daar kwam een apparte vent voor.
zal nog wel ff een filmpje eropzetten die iemand met zijn telefoon heeft gemaakt
@ nvie: ja dat waren die scans volgens mij.
we hadden een eurolite tafeltje met 24 kanaaltjes om de blinders, strobo's, wat parren en de rookmachines.
en de heads en scans werden bestuurd met een laptop met freestyler.
we wilden eigenlijk een zero 88 fat frog tafel maar dat was niet gelukt dus moesten we het maar op die manier doen, werkte niet ideaal maar het lukte wel. alleen de scans reageren schokkerig op freestyler.
maarjah volgende keer beter.
Poster: PatrickBeuken
Betrof een personeelsfeest van een middelbare school, voor (ik schat) ongeveer 200 personen.
Poster: tairip
@ Illusion
Ik gok dat de muziekkeuze van alles wat betreft.
Poster: RuudV
ow sorry, ik wilde een foto hier neerzetten van mijn drive-in maar dat lukte niet helemaal
quote: |
Poster: PatrickBeuken Volgens mij heb ik nooit een fatsoenlijke foto van mijn drive-in showtje gepost, dus bij deze... Opstelling Begin van de avond Ik! Ik met wat meer sfeer Betrof een personeelsfeest van een middelbare school, voor (ik schat) ongeveer 200 personen. De organisatie vond het wederom erg geslaagd. Ikzelf had wat hogere verwachtingen van het feest. EDIT: voor de duidelijkheid... ik stond in het midden, het schilderij hing te veel naar rechts ![]() |
ziet er leuk uit maar 1 cd speler en laptop:P ? leg is uit? haha
wat voor geluids setje had je daar staan, want het lijkt wel bekent voor mij ( heb het volgens mij wel vaker gezien )
Poster: PatrickBeuken
Allround muziek inderdaad. Denk aan.. dance classics, rock & roll, overige 70/80'er jaren muziek, rock, top40, limburgs, wat typische nederlandse nummers, enz.
Zo gaat dat eigenlijk ieder feest. Ik draai nooit maar 1 stijl. 'T is altijd van alles wat... afhankelijk van de sfeer en het publiek wat meer van het één of het ander.
Voor gala's van middelbare scholen (waar dus echt alleen maar jongeren komen) bijvoorbeeld huur ik 2 externe diskjockeys in, één voor dance/disco/club, enz. en één voor r&b en top40. Maar gala's voor ouderen/ouderen+jongeren doe ik dan weer zelf... allround muziek voor een breed publiek ligt me gewoon wat lekkerder.
Meest voorkomende feesten die ik aanneem zijn: personeels/bedrijfsfeesten, bruiloften, 25-jarige huwelijken, studentenfeesten, gala's, carnavalsfeesten, tentfeesten van sportverenigingen en fanfares, enz.
Poster: robbert
Haha ja ik dacht al.. Toen ik het hier een tijd geleden met jou over had was je totaal niet positief over de Behringer subs. Ik heb pas geleden Mackie srm-450's gekocht, komt ook top geluid uit! (Maar wat dat betreft weet ik dat jij meer voelt voor Lem d400's)
Zo te zien was het op dat feest niet echt druk, maar wel gezellig! Mooi meubel trouwens..