Poster: tairip
Iedereen is veel te schijterig altijd! Zelfs ik kan nog wel aan die pijp hangen en dan gebeurt er niets!
Knap dat je dat kunt beoordelen zonder de bevestigingsmanier van de pijp op de truss te zien.
Hieronder even een rechte lijn langs de pijp getekend. het kan natuurlijk goed zijn dat de foto het beeld heel erg vertekend, en ik geloof ook best dat het effect zo prima bleef hangen. Maar het zal op z'n minst niet goed geweest zijn voor de pijp. Tot een bepaalde doorbuiging is zo'n pijp elastisch, maar ik kan me niet voorstellen dat hij met een doorbuiging van ongeveer 5 cm nog rechttrekt.

Poster: A-flex
Ik zou het ook niet doen hoor. Soms heb je dat er wat "onverdampte" vloeistof mee druppeld. En dan komt dat in het publiek terrecht. En lijkt me niet echt aangenaam om dat op jouw te krijgen.
Dat is inderdaad het punt waarop ik doelde. Druppels vloeistof van een graad of 150 die er wel eens uit willen sputteren.
Poster: Nvie
Degelijke fogger kopen. Zonder dollen. In de tijd dat ik mee loop in het wereldje heb ik nog geen fogger met een druiper gezien. Daarnaast zal als het gebeurt de vloeistof niet loeiheet zijn, aangezien het vloeibaar is, en als het daadwerkelijk zo warm was geweest, was het een gas geweest...
Dit heeft weinig met de degelijkheid van de fogger te maken. Nieuwe Antari Foggers, de Jem Pro 2000, bij heel veel foggers liggen er na gebruik druppels vloeistof op de vloer of hangen er druppels aan de voorkant van het apparaat. Of de vloeistof afgekoeld is als die valt of niet, je wilt sowieso niet dat er vettige druppels op de nette gala kleding van je publiek vallen