Everybody that can't get ride of Mesenge that is included in Windows XP should do the following :
Run the following command on your system (Start > Run)
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Reboot and your ready (Source : Tweakers)
Let the BASS be louder
What do you think about Remove Messneger from WinXP ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This topic moved to: Tips & Tricks
Ehh... Da's waar ook, maar ik wilde dit zo graag zo snel mogelijk posten en heb dus niet goed gekeken.... maar was het iemand opgevallen :D
messenger 4.7 sucks, 6.0 rulez....
En 4.7 laat zich niet verwijderen, want dit is volgens mij deel van office... veel mensen raken hier niet vanaf, dus lijkt mij nuttige info
Het moven van een topic werkt ineens niet meer...
Waarschijnlijk is de coding overschreven voor een andere feature,
maar dit wordt weer een zware kluif... (waf)
Poster: Alex Leuke topic title.
Ik wist niet dat er mess-negers in XP zaten...
er is wel meer wat jij niet weet alex (kun jij ook niks aan doen).
Dit is wel de makkelijkste manier om van dat ellendige messenger 4.7 af te komen.
Microsoft :down::head:
tis toch niet teveel gevraagd om 6.0 als upgrade voor 4.7 te maken in plaats van een nieuw programma.
Vanaf je nieuwe windows install staat er al een progje op die je....
A:er niet af krijgt.
B:gezeur geeft met de nieuwe software (6.0)omdat ze allebei gaan inloggen.
(Terwijl ze aanraden om te (upgraden?) naar 6.0)
Laat staan dat een nono het voor elkaar krijgt om dit te realiseren.
iemand een andere mening :happy:
het gaat er om dat juist andere programma's het (nodig) schijnen te hebben en je het daarom niet kan wijzigen(windows beveiliging).
de makkelijkste weg kiezen we allemaal eerst :scratch:
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.811 days. Post CommentThat would be 260.4 months or a whopping 21.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...