Pioneer SE-DJ5000 (goeie aankoop?) (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_Sintec    posted on 15-04-2006 20:07
ik heb zonet een pioneer SE-DJ5000 gekocht? toen ik hem teste op mijn mixer ging hij helemaal niet zo luid? mss ligt het aan mijn mixer maar ja. Is hij verder oke? Toen ik hem in de winkel kocht klonk hij toch zeer zuiver dus ik zou denken van wel.

What do you think about Pioneer SE-DJ5000 (goeie aankoop?) ??

Vote :   

Reind    posted on 17-04-2006 13:49
Poster: Roy-776
@ Reind

Ik ben het niet helemaal met jou eens.

Want mijn Gemini PMX 02 gaat ook niet zo hard.

Als ik de cue open zet.

Gelukkig komt er een andere mixer, en die kan als t mee zit wel harder.. Maar dat zal wel :D Dies 389,- en mijn Gemini 110,-...

Volgens mij hadden we het over beroerd geluid en niet over hoe hard het gaat. Ik heb een mixer van pak hem beet 1000€ en die gaat niet eens bijzonder hard......

Ten eerste maakt het vrij weinig uit wat je mixer kost, Ten tweede gaat het er niet om hoe hard het zaakje gaat maar hoe hard ie gaat zonder te vervormen.
Daarnaast hoeft een mixer voor thuis helemaal niet hard te gaan...... of wil je je oren al om zeep gaan helpen voor je uberhaupt ooit in een club gedraaid hebt?

Leuk dus dat je het niet met me eens bent maar mischien dat het tijd word dat je je eens echt in de zaken gaat verdiepen Winking my eye
User edit by Reind on 17-04-2006 @ 13:50:43 (22%)
remixer    posted on 18-04-2006 09:13
ik heb zelf de se-dj5000 gehad

het is een goede hoofdtelefoon alleen de kussentjes gingen bij mij vrij snel barsten

User edit by remixer on 18-04-2006 @ 09:18:09 (4%)
DJ_Sintec    posted on 18-04-2006 16:24
Poster: remixer

het is een goede hoofdtelefoon alleen de kussentjes gingen bij mij vrij snel barsten

zou het helpen om ze af en toe in te vetten zodat ze soepel blijven?
remixer    posted on 18-04-2006 16:37
zou kunnen het is te proberen in ieder geval
ik maak de kussentjes wel regelmatig schoon met een vochtig doekje
User edit by remixer on 18-04-2006 @ 16:46:26 (100%)
DJ_Sintec    posted on 19-04-2006 20:18
Poster: remixer

ik maak de kussentjes wel regelmatig schoon met een vochtig doekje

kzal het onhouden en is proberen.
DJ_Sintec    posted on 22-06-2007 17:53
Deze topic is al lang niet meer in gepost maar ik post hier gewoon terug bij omdat ik anders een nieuwe moet openen:

about the pioneer SE DJ 5000:

een van mijn oortjes is nu kapot, het leer is gescheurt en het doet gewoon zeer aan mijn oor. Nu was ik is gaan zoeken waar ze oortjes hadden ==> enkel in duitsland :s weet er iemand misschien een dichter bij zijn?

nog minpuntje:
- Ik heb hem nu een jaar en hij is al op twee plaatsten aan't scheuren, aan allebij de kanten op net dezelfde plek

Geluidskwaliteit is super en hij is inderdaad stevig en werkt heel handig maar iedereen noemt hem monster sterk: kweet toch niet.
PatrickBeuken    posted on 22-06-2007 18:06
Kun je eens een foto's van beide problemen posten? Dan weet ik wat ik nog kan verwachten.

Als je hem nu een jaar hebt, waarom breng je hem niet gewoon terug naar je dealer? Hij valt nog binnen de Europese garantietermijn van 24 maanden.
DJ_Sintec    posted on 22-06-2007 18:32
Poster: PatrickBeuken
Kun je eens een foto's van beide problemen posten? Dan weet ik wat ik nog kan verwachten.

Als je hem nu een jaar hebt, waarom breng je hem niet gewoon terug naar je dealer? Hij valt nog binnen de Europese garantietermijn van 24 maanden.

ja misschien wel, maar verduurde kussentjes en scheuren vallen die onder garantie? this niet dat er ineens geen geluid meer uit komt he

alle de scheurtjes zijn nu geen ramp da is maar klein. Enkel het kussentje vind ik minder.

User edit by DJ_Sintec on 22-06-2007 @ 18:33:20 (22%)
PatrickBeuken    posted on 22-06-2007 18:34
Dat valt zeker onder de garantie, zoiets hoort niet zo snel kapot te gaan.
DJ_Sintec    posted on 22-06-2007 18:38

ah oke, goed dat ik dat weet, dan kan ik eens terug gaan ermee.
PatrickBeuken    posted on 22-06-2007 19:06
Dat is namelijk normaal gesproken niet iets dat komt doordat jij het product onvoorzichtig gebruikt.
Reind    posted on 23-06-2007 01:12

Dat zeg jij maar onder invloed van zweet gaat leer of sky snel naar de kloten en dat valt niet onder garantie maar onder slecht onderhoud van de gebruiker. Eens per week met een natte doek je kussentjes schoon maken en met een klein ietsie pietsie beetje vaseline insmeren en ze gaan een leven lang mee.

Stuur Pioneer gewoon een mailtje, tis een groot en net bedrijf wat zijn gebruikers graag tevreden houd dus grote kans dat ze het op één of andere manier wel op weten te lossen.
PatrickBeuken    posted on 23-06-2007 08:25
Ja, dat klopt ook wel, maar als fabrikant zijnde is het lastig om zoiets op de gebruiker af te schuiven.
jeroeni    posted on 04-07-2007 14:26
Poster: Blast
volgens mij is het wel een goeie koptelefoon, want tis van Pioneer. Pioneer levert altijd super kwaliteit op het gebied van DJ gear en dus ook koptelefoons.
En Tiesto draait er ook geloof ik mee dus...

Mss ligt t aan je mixer

tiesto die draat toch met een stanton pro 2000
http://www.glandigomusic.com/media/Image/Foto_Nederlandse_Artiesten/Groot_Tiesto.jpg
tairip    posted on 04-07-2007 14:59
De SE-DJ5000 is wel een beetje een verjaard type. het oude Pioneer logo van het Ohm teken en de stemvork staat er nog op!
PatrickBeuken    posted on 04-07-2007 15:57
Wat maakt dat nou uit?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

255 Users online: 32 Guests (223 Unknown)
Pages generated today : 92.131
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.644.429