Poster: Blastvolgens mij is het wel een goeie koptelefoon, want tis van Pioneer.Ow dus een defecte mixer van Pioneer is ook goed, omdat er Pioneer op staat ..
Poster: DJ_Sintec
kheb hem ondertussen al gewoon op een geluidsinstallatie getest en werkt perfect, het liegt inderdaad aan mijn mixer (een zeer slecht ding, maar ja iedereen begint met instap gerief, behalve dan de hoofdtelefoon) en het dempt inderdaad zeer hard, dus moet hij niet zo hard gaan (trouwens beter voor je oren).
Poster: Reind
SE5000 is niet de meest perfecte koptelefoon die er is, het geluid mist iets laag en hij gaat niet bijzonder hard (ietsje zachter als een HD25).
Ik heb er hier al 1 liggen die minimaal 5 jaar oud is en je kunt zeggen wat je wil, het is 1 van de stevigste headphones die ik ken met kantelbare schelpen. Ik durf zelfs hardop te beweren dat ie sterker is als de HDJ1000.
Daarnaast dempt de headphone prima, ik gebruik hem zelf als backup koptelefoon, sinds ik de HD25 heb aangeschaft. Ding word overigens nog wel vaak gebruikt als uitleen koptelefoon en er word niet altijd even zachtzinnig mee om gegaan maarrrrrrr hij is zoals eerder vermeldt nog steeds heel.
Voordeel van de SE5000 is dus dat ie, lekker stevig is EN een goed krulsnoer heeft. Mindere punten zijn dat ie wat schellig klinkt en niet erg hard gaat.
Poster: Reind
Moet het wel een hele erge boutmixer zijn wil zoiets aan je mixer liggen. Zelfs de meest budgetaire budget mixers die ik ken zijn nog in staat een fatsoenlijk geluid uit de headphone uitgang te gooien.
En een koptelefoon dempt niet zeer hard, een koptelefoon dempt goed of slecht..... hard bestaat niet. Daarnaast mag een koptelefoon best hard gaan, wacht maar eens tot je gaat draaien in een club met oorbescherming, dan kan het soms verdomd handig zijn wanneer ie net ff een tikkeltje harder kan dan normaal.
Poster: PatrickBeuken
Super review! Precies ook mijn ervaring met deze hoofdtelefoon!Ik zou geen andere willen... Ik vind het trouwens sinds ik deze heb echt een mankement als een koptelefoon geen krulsnoer en riemclip heeft.
Poster: robbertDat krulsnoer klopt helemaal, ik zou ook niet meer zonder willen.Maar een riemclip? Dit heb ik nog nooit bij een hoofdtelefoon gezien.
Poster: dancedimension
welke mixer heb je dan?
Poster: robbert
Ow ik wist niet dat zoiets bestond
Poster: djmamo
...nadeel is dat hij niet zo hard gaat en dat de lere oor kussentjes snel hard worden.
Poster: dancedimension
jah wellis van gehoord.. best wel lowbudget.. ga je die binnenkort ook vervangen?