Poster: ChiellianvanWhodZie je idd niet vaak.Maar dan heeft de DJ tog geen budget gear.maar de club/organisatie die de budget gear heeft.Ik zou ook niet egt weten waar het aan ligt en waarom dat zo is.
Sorry het is dus eigenlijk Dj's die Draaien met budget gear
Poster: Cyrille
Voor videoclips zou het ook om een sponsoring o.i.d. kunnen gaan..?
Poster: kev0Maar in die clips van Armin is het vaak van een show
Maar als je die clip ziet is het geen clip van een show, ik denk dat het idd met sponsoring te maken heeft
Poster: Bastian
Heej,
Soms kijk ik wel eens op internet en vind dan een foto van een aardig bekende dj en dat hij dan met budget dj gear draait.
Hier een voorbeeld: http://furaxteam.skyblog.com/7.html (sorry foto is copyright beschermd ofzo daarom maar een link, maar het is de bovenste foto)
Furax draait daar met een jb cd 200, lijkt mij nou niet echt wat voor een al best bekende dj.....
Zo heb ik nog een voorbeeld maar even geen afbeelding van, in een clip van Armin van Buuren draait hij met een Behringer Djx 700....
Ben benieuwd of jullie ook dit soort dingen hebben gezien bij anderen bekende dj's
Poster: Bastian
Heej,
Soms kijk ik wel eens op internet en vind dan een foto van een aardig bekende dj en dat hij dan met budget dj gear draait.
Poster: Reind
Tis gewoon een dj die overal op uit de voeten kan, budget of high end.... als het moet kan ie er zijn plaatjes op draaien.
Zouden een hoop van die dj's met een aso rider nog eens wat van kunnen leren.
Ik ken dj's die 3 CDJ1000's eisen, 2 SL's en een DJM600 om vervolgens maar 1 CDJ, 2SL's en de DJM te gebruiken maar dan verder ook niets bijzonders te doen met een DJM.
Voor een tijdje terug hebben we een Ecler in plaats van een DJM neer gezet, DJ weigerde in eerste instantie op de Ecler te werken want hij kende het niet...... ben je dan een eersteklas loser of niet!
Dat je vraagt of er kwaliteits gear kan staan all?, maar merk, type etc etc gaat mij net ff iets te ver, als dj hoor je op alle kwalitatief goede gear te kunnen draaien en niet op je bek te gaan wanneer je normaal gesproken op Pioneer draait en er op een feestje ineens een S3500 voor je neus staat.
Zodra je draaikwaliteit af gaat hangen van de gear denk ik dat mensen echt de verkeerde hobby hebben gekozen.
Poster: Blast@ Reind en DJ_Inspiration, ik ben het ook volledig eens met jullie. Altijd het 'merk-gezeik' van, ik wil dit en dat merk en anders (doe ik het) niet. als je zoiets zegt/ denkt dan ben je eigenlijk net een klein kind.