Bekende Dj's Met Budget Gear
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 15-04-2006 18:05
Heej,
Soms kijk ik wel eens op internet en vind dan een foto van een aardig bekende dj en dat hij dan met budget dj gear draait.
Hier een voorbeeld: http://furaxteam.skyblog.com/7.html  (sorry foto is copyright beschermd ofzo daarom maar een link, maar het is de bovenste fotoWinking my eye)
Furax draait daar met een jb cd 200, lijkt mij nou niet echt wat voor een al best bekende dj.....
Zo heb ik nog een voorbeeld maar even geen afbeelding van, in een clip van Armin van Buuren draait hij met een Behringer Djx 700....
Ben benieuwd of jullie ook dit soort dingen hebben gezien bij anderen bekende dj's

What do you think about Bekende Dj's Met Budget Gear ??

Vote :   

ChiellianvanWhod    posted on 15-04-2006 18:15
Zie je idd niet vaak.

Maar dan heeft de DJ tog geen budget gear.

maar de club/organisatie die de budget gear heeft.

Ik zou ook niet egt weten waar het aan ligt en waarom dat zo is.

JayK    posted on 15-04-2006 18:24
ja idd ik denk dat die dj`s zelf niet die spullen hebben maar als het toevalig ergens staat moet je het er mee doen toch.
om nou overal je eigen gear mee naartoe te slepen is ook nix
kev0    posted on 15-04-2006 18:24
Indd wel vaag, maar het ligt meestal (altijd) aan het budget van de club
Bastian    posted on 15-04-2006 18:28
Poster: ChiellianvanWhod
Zie je idd niet vaak.

Maar dan heeft de DJ tog geen budget gear.

maar de club/organisatie die de budget gear heeft.

Ik zou ook niet egt weten waar het aan ligt en waarom dat zo is.

Sorry het is dus eigenlijk Dj's die Draaien met budget gear

Cyrille    posted on 15-04-2006 18:55
Voor videoclips zou het ook om een sponsoring o.i.d. kunnen gaan..?
kev0    posted on 15-04-2006 19:09
Poster: Cyrille
Voor videoclips zou het ook om een sponsoring o.i.d. kunnen gaan..?

Maar in die clips van Armin is het vaak van een show

Bastian    posted on 15-04-2006 19:58
Poster: kev0

Maar in die clips van Armin is het vaak van een show

Maar als je die clip ziet is het geen clip van een show, ik denk dat het idd met sponsoring te maken heeftWinking my eye

Laidback    posted on 15-04-2006 20:19
Poster: Bastian
Heej,
Soms kijk ik wel eens op internet en vind dan een foto van een aardig bekende dj en dat hij dan met budget dj gear draait.
Hier een voorbeeld: http://furaxteam.skyblog.com/7.html  (sorry foto is copyright beschermd ofzo daarom maar een link, maar het is de bovenste fotoWinking my eye)
Furax draait daar met een jb cd 200, lijkt mij nou niet echt wat voor een al best bekende dj.....
Zo heb ik nog een voorbeeld maar even geen afbeelding van, in een clip van Armin van Buuren draait hij met een Behringer Djx 700....
Ben benieuwd of jullie ook dit soort dingen hebben gezien bij anderen bekende dj's

Furax draaid wel op meer veschillende Apperatuur hoor

zie Deze Foto  Furax In Paris
Hier met 2x sl1200 mk2.
2x cdj-1000mk2s
en djm-600.

(en btw . JA ik heb em gewoon direct naar de Picture gelinkt Happy, laughing Nix Copyright :P hahahaha.. we verkopen em toch niet :P )

Enjoy!

User edit by Laidback on 15-04-2006 @ 20:21:20 (13%)
Blast    posted on 15-04-2006 20:32
toch ga ik ervan uit dat de die club buget gear heeft. Want misschien is het wel sponsering, maar als een DJ draait in een club dan ga je toch niet tegelijkertijd sponseren, met buget gear waardoor waarschijnlijk de dj slechter door draait.

DJ-Emotion    posted on 17-04-2006 05:05
Poster: Bastian
Heej,

Aardig bekende DJ

Echt Bekende DJ's die laten vooraf via hun agent weten wat er voor
apparatuur moet staan, anders komen ze simpel weg niet....
Buiten sponsoring om natuurlijk, want dan gaat het om centjes
User edit by DJ-Emotion on 17-04-2006 @ 05:09:09 (95%)
Reind    posted on 17-04-2006 13:42
Tis gewoon een dj die overal op uit de voeten kan, budget of high end.... als het moet kan ie er zijn plaatjes op draaien.

Zouden een hoop van die dj's met een aso rider nog eens wat van kunnen leren.

Ik ken dj's die 3 CDJ1000's eisen, 2 SL's en een DJM600 om vervolgens maar 1 CDJ, 2SL's en de DJM te gebruiken maar dan verder ook niets bijzonders te doen met een DJM.

Voor een tijdje terug hebben we een Ecler in plaats van een DJM neer gezet, DJ weigerde in eerste instantie op de Ecler te werken want hij kende het niet...... ben je dan een eersteklas loser of niet!

Dat je vraagt of er kwaliteits gear kan staan all?, maar merk, type etc etc gaat mij net ff iets te ver, als dj hoor je op alle kwalitatief goede gear te kunnen draaien en niet op je bek te gaan wanneer je normaal gesproken op Pioneer draait en er op een feestje ineens een S3500 voor je neus staat.

Zodra je draaikwaliteit af gaat hangen van de gear denk ik dat mensen echt de verkeerde hobby hebben gekozen.
User edit by Reind on 17-04-2006 @ 13:44:55 (73%)
Nvie    posted on 17-04-2006 13:50
Ik heb toevallig ook zo'n mooie DX 1000 hoor
DJ_Inspiration    posted on 17-04-2006 14:54
Poster: Reind
Tis gewoon een dj die overal op uit de voeten kan, budget of high end.... als het moet kan ie er zijn plaatjes op draaien.

Zouden een hoop van die dj's met een aso rider nog eens wat van kunnen leren.

Ik ken dj's die 3 CDJ1000's eisen, 2 SL's en een DJM600 om vervolgens maar 1 CDJ, 2SL's en de DJM te gebruiken maar dan verder ook niets bijzonders te doen met een DJM.

Voor een tijdje terug hebben we een Ecler in plaats van een DJM neer gezet, DJ weigerde in eerste instantie op de Ecler te werken want hij kende het niet...... ben je dan een eersteklas loser of niet!

Dat je vraagt of er kwaliteits gear kan staan all?, maar merk, type etc etc gaat mij net ff iets te ver, als dj hoor je op alle kwalitatief goede gear te kunnen draaien en niet op je bek te gaan wanneer je normaal gesproken op Pioneer draait en er op een feestje ineens een S3500 voor je neus staat.

Zodra je draaikwaliteit af gaat hangen van de gear denk ik dat mensen echt de verkeerde hobby hebben gekozen.

Daar ben ik nu eens 100% mee akkoord. Dat kan gewoon niet beter uitgelegd worden. Ik kan er ook iets van krijgen dat mensen zitten zeuren van "Ik wil Pioneers" terwijl een Denon bijvoorbeeld het even goed doet want ze gebruiken enkel de pitch en de playknop zeg maar.. Mensen die zo doen, moeten inderdaad meteen stoppen met hun hobby.

Blast    posted on 17-04-2006 15:25
@ Reind en DJ_Inspiration, ik ben het ook volledig eens met jullie. Altijd het 'merk-gezeik' van, ik wil dit en dat merk en anders (doe ik het) niet. als je zoiets zegt/ denkt dan ben je eigenlijk net een klein kind.

Nvie    posted on 17-04-2006 15:58
Poster: Blast
@ Reind en DJ_Inspiration, ik ben het ook volledig eens met jullie. Altijd het 'merk-gezeik' van, ik wil dit en dat merk en anders (doe ik het) niet. als je zoiets zegt/ denkt dan ben je eigenlijk net een klein kind.

Ik niet volledig. Dat je een lijstje opgeeft van dit moet er staan vind ik volkomen verkeerd, maar als je een lijstje inleverd van 'als je dan toch moet huren, is dit mijn voorkeur'. Daarnaast, als je altijd op bv. een denon hebt gedraaid, raak je er vertrouwd mee. Als je dan op een feest eerst een beetje vertrouwd moet raken met je rider, lijkt me ook niet helemaal lekker.
Maar goed, over allebei de kanten valt wat te zeggen.
TheSupercrab    posted on 17-04-2006 16:35
ik kan het best wel snappen dat bekende djs eisen hebben als ze draaien, maar als ze de spullen dan niet gebruiken dan is het een waste of time. Maar als de DJs de aparatuur wel gebruiken dan is hun eisen stellen terecht. Je zou zabiela niet laaten draaien zonder een efx bijvoorbeeld, dat maakt hem uniek, dus zonder efx is zijn set zwaar verhinderd. Ik vind ook dat als je een proffie DJ huurt kun je wel gewoon een standard setje neer zetten... dat hoort gewoon. (dus cdjs/techniks en een goede 4 kanaals mixer)

This is an old Topic

No new postings for 6.967 days.
 Post CommentThat would be 232.2 months
or a whopping 19.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

107 Users online: 10 Guests (97 Unknown)
Pages generated today : 15.815
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.824.274

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use