Ik kwam een oude foto tegen van mij en een paar vrienden toen we een film aan het kijken waren ... We keken the wrong turn
doen we dus ook niet meer want ik schrok bij alles wat er gebeurde... mensen die de film hebben gezien kennen de scene wel dat ze in die bomen zitten en dat een van die lelijke mutatie's pijlen gaat schieten... bij de impact van zon pijl vlogen we bijna van de bank (schrik) je hoort eerst een viesss hoge toon (sis van pijl door de lucht) en dan de impact van de pijl in de boom ... het bier viel letterlijk van tafel door het laag...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
neej de tv is wel vervangen door un andere (nog steeds een btje brak maar goed) de speaker zijn aangepast... we blijven natuurlijk wel DJ's ...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community