Leuk idee

maar er komt qua organisatie, veiligheid ed. nog heel veel bij kijken. En daar moet je dan ook veel verstand van hebben

hoi
ik kan helemaal nog niet goed draaien maar ik heb al wel op feestjes gespeeld... Het gaat als volgt:
Spreek op feestjes dj's aan of ze is niet willen komen draaien op een feestje van jou (zeg ze wel opvoorhand dat ze er niet te veel van moeten verwachten)... Als je een aantal dj's (inclusief jezelf) hebt moet je zelf iets afhuren en voor drank en personeel zorgen (vrienden)
Als alles geregeld is en je hebt genoeg volk dat wilt meewerken dan kan je flyers beginnen drukken en/of het feest mondeling bekendmaken...
zorg ervoor dat je achter de "slechtere dj's" draait en voor de "betere dj's" als je goed bent zal er zowieso nog meer volgen... Als je dit regelmatig doet dan krijgen je feestjes een (positieve !!!) naam en wordt je geassocieerd bij "grotere namen"...
Ik zit nog in het beginstadium van dit alles maar een vriend van mij speelt nu bijna elk weekend op verschillende feestjes (zelfs naar portugal, spanje, enz.)
Dus zoals de rest al zei connecties zijn zeer belangrijk maar als je er geen hebt op dit moment kan je er op deze manier wel vrij eenvoudig maken... en zal het ook makkelijker zijn om bij een label te gaan...
(ik heb het hier wel over goa = een underground evenement, kan zijn dat dit volledig anders is bij "commercielere stijlen"