What do you think about wat voor werk doe je naast je hobby? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik zit gewoon nog op school (om precies te zijn ben ik dit jaar blijven zitten in 5 VWO) maar ik werk elke zaterdag in de schoonmaakploeg van een knoflookfabriek hier in de buurt. Klinkt een beetje als een rotbaantje maar verdient errug goed! Ze zijn van plan de ploeg naar zondag te verhuizen, dan krijg ik dus nog dubbel betaald ook.
Ik zit nu in groep 8 ? Ben wel al DJ ?heb Behengir mixer & 2 phonic 400 watt boxen 1x phonic versterker,1x Cortex HDC 1000, 1x American Audio HP 700 Pro,1x Chauvet Colorstrip,1x Showtec zagmoon, 1x Showtec Licht Show, 4x Showtec Led Tubes, 1x Showtec Led Controller. Vergeet den ik nog wel iets:P
En ben van plan (hoop ik) later me werk te kunnen maken van het produceren van muziek. Alhoewel dat een kleine kans is. Misschien een ander creatief vakken. Ik heb altijd een passie gehad voor films, en het regiseren ervan. Of misschien wel iets grafisch. Waarschijnlijk wel iets creatiefs. Iedereen in mijn familie doet een creatief vak, en niet als hobby, maar gewoon echt als werk. Dat zou ik ook wel willen!
Ja toch school; maar ik werk ook nog in de super - lekker vakken vullen! Nu met een vast contract wel ^^
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.801 days. Post CommentThat would be 193.4 months or a whopping 15.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...