wat voor werk doe je naast je hobby? (2/7)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : wat voor soort werk doe je naast je hobby

-in de bouw
-achter de computer
-leiding gevende (leraar, trainer e.d.)
-mn hobby is mn werk!
-anders namelijk
-in de horeca
-op school

Voting is only possible for our Members
Engage    posted on 12-04-2006 18:05
ik ben wel eens benieuwd wat voor werk ''wij'' gemiddeld het meest doen naast onze oh zo leuke hobby
User edit by Engage on 13-04-2006 @ 15:52:52 (4%)

What do you think about wat voor werk doe je naast je hobby? ??

Vote :   

Stephanie    posted on 13-04-2006 12:32
Mijn hobby is mijn werk geworden.....en zolang men mij blijft betalen om m'n hobby te doen zal het ook mijn werk blijven! Maar m'n oorspronkelijke vakgebied (Traumatologie) was eigenlijk ook wel leuk....maar wat lastig te combineren met het nachtleven. Daarom probeer ik het maar wat te combineren; score van het afgelopen jaar: 2 armen teruggezet in de kom, 3x alcoholvergiftigig en 1 reanimatie, en de nodige bloedneuzen, snijwonden enzo.... Je moet toch wat he, om in vorm te blijven.
Reemz    posted on 13-04-2006 12:56
Ik werk als Applicatiebeheerder bij een zorgverzekeraar. Ben voornamelijk bezig met het bedenken van ideeen voor ons systeem en diverse query's aan het uitvoeren middels SQL.
FrankyN    posted on 13-04-2006 15:26
4 dagen in een week werk ik als elektromonteur en 1 dag naar school.
thijsdj    posted on 13-04-2006 15:49
2 dagen in de week als barman en 5 dagen opleiding voor gymdocent (ALO)
Lukaz    posted on 13-04-2006 18:32
ik zit in de horeca, in de keuken :P:P en krantenwijkje Happy, laughing en ik zit ook nog op school,,
neutje    posted on 13-04-2006 18:51
werk 4 dagen als timmerman en ga 1 dag naar school
lolbroek    posted on 13-04-2006 21:11
School Happy, laughing en volgend jaar unief
Camino    posted on 13-04-2006 21:58
Poster: thijsdj
2 dagen in de week als barman en 5 dagen opleiding voor gymdocent (ALO)

haha wat een paradox zou je denken :p
Bobson    posted on 13-04-2006 23:11
ik werk als CNC-Operator aan een draaibank in een metaalberkend bedrijf genaamd Hansen Transmissions International
Dus das 2 x draaien, thuis en op werk :D

Abc123    posted on 14-04-2006 00:16
Zit op school

in de weekends of vakanties in de renovatiewerken :p

Giallorosso    posted on 14-04-2006 00:49
Poster: Cyrille
Zit nog op school.. laatste jaartje van de havo.
In het weekend en vakanties werk ik bij een bedrijf voor licht- en geluidtechniek en bij een drive-in show. Af en toe draai ik ook hier en daar in een cafe.
Bijna elk weekend draaien en vooral in de zomervakantie vaak 3 a 4 keer per week.
Komend jaar begin ik (als het goed is..) aan de opleiding Communication & Multimedia Design in Rotterdam. Daarna zien we wel weer verder.

Wat grappig, ik zit nu in het vierde jaar van deze opleiding. moet alleen nog op stage om af te studeren. Helaas pas in september, omdat in februari niet door ging Unhappy.

Reind    posted on 14-04-2006 03:16
Volledige werkweek in de horeca en daarnaast nog een studie art media en design + het aboutdj verhaal want das ondertussen zo'n tijdrovend iets geworden dat dat inmiddels de uren van een part time baan in beslag neemt.
Reind    posted on 14-04-2006 03:23
Poster: djmamo
in holland is een vrij slechte school

Prima school als je in staat bent zelf je dingen te regelen en de nodige disipline hebt.... anders ben je inderdaad erg snel aan je lot over gelaten.

InHolland zijn hogescholen waar van mensen verwacht word dat ze hun studie grotendeels zelf door kunnen lopen op veelal eigen initiatief. Zo werkt dat in heeeeeel veel landen prima maar hier in NL zijn studenten een beetje verwend en moet een docent ze alles uit leggen en moet die ieder uur van de dag voor een student beschikbaar zijn als hij/zij vragen heeft.... tsja en das daar inderdaad alles behalve het geval.

Ik ken overigens een aantal mensen die daar succesvol hun studies af hebben gerond en inmiddels een verdomd goede baan hebben dus zolang je zelf maar wil kun je ondanks InHolland ook nog goed terecht komen Winking my eye
djmamo    posted on 14-04-2006 16:51
Poster: Reind

Prima school als je in staat bent zelf je dingen te regelen en de nodige disipline hebt.... anders ben je inderdaad erg snel aan je lot over gelaten.

InHolland zijn hogescholen waar van mensen verwacht word dat ze hun studie grotendeels zelf door kunnen lopen op veelal eigen initiatief. Zo werkt dat in heeeeeel veel landen prima maar hier in NL zijn studenten een beetje verwend en moet een docent ze alles uit leggen en moet die ieder uur van de dag voor een student beschikbaar zijn als hij/zij vragen heeft.... tsja en das daar inderdaad alles behalve het geval.

Ik ken overigens een aantal mensen die daar succesvol hun studies af hebben gerond en inmiddels een verdomd goede baan hebben dus zolang je zelf maar wil kun je ondanks InHolland ook nog goed terecht komen Winking my eye

als ik het over een slechte school heb dan bedoel ik dan ook een slechte school, jij praat meer over leerlingen die niet willen.

deze school is gewoon organisatorisch slecht en er viel zoveel uit, lessen en leraren, dat moet niet kunnen.

je betaald er erg veel geld voor en dan hoef je 2 weken niet te komen omdat er geen leraren zijn.

mijn vriendin heeft het ook gewoon afgemaakt maar is nu verder gaan leren.
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 14-04-2006 @ 16:53:19 (6%)
dane86    posted on 14-04-2006 23:49
Ik werk niet, ik studeer Gezondheidwetenschappen op de Universiteit van Maastricht. Financier mijn dj gear ook grootendeels met geld van de IB-groep.
RiLe    posted on 16-04-2006 16:58
Naast me hobby werk ik bij een verhuurbedrijf (geen licht en geluid)
Het is een verhuurbedrijf van (kort gezegd) stoelen, tafels, service, bestek, glaswerk, podia enz...

Erg leuk werk want ik kom vaak op plaatsen waar iemand anders bijvoorbeeld niet zo snel komt. Er zitten natuurlijk ook (zoals bij elk beroep) wel wat mindere punten aan.... borden afwassen bijvoorbeeld Winking my eye
Maar gelukkig is daar weer een hele grote machine voor

Twizz    posted on 25-05-2006 21:22
kwerk bij een championkwekerij(bijbaantjeWinking my eye)
MaxvEck    posted on 26-05-2006 12:43
vakantie werk, 8 uur per dag 3 weken lang 5 dagen in de week.. verdient best lekker,

Pfunk    posted on 26-05-2006 13:01
ICT, met name programmeren (VBA/VBS) in Microsoft Office producten en deels systeembeheer bij een verzekeringsmaatschappij. Maar uiteraard zou ik mijn geld het liefst verdienen met mijn hobby, of een samensmelting van beide, zoals bijvoorbeeld programmeren en testen van muzieksoftware. 
User edit by Pfunk on 26-05-2006 @ 13:03:31 (51%)
GetOutski    posted on 26-05-2006 13:58
Ben sinds 2 weken afgestudeerd op de Kunstacedemie in adam (hbo) en heb vandaag sollicitatie gesprek gehad bij een grafisch bureau die mij waarschijnlijk gaan inhuren voor al hun opdrachten (dit omdat ik eigen bedrijf heb en mezelf verhuur).

En verder draai ik een maandje of 2 nu :d hahaha
Miss_keshia    posted on 27-05-2006 19:01
freefloats verslijten...het wil me maar niet lukken om die recht en goed te krijgen(men tt) op die freefloat

edit: frankn zou je aub je avater kunnen verkleinenHappy, laughing?
User edit by Miss_keshia on 27-05-2006 @ 19:02:16 (48%)
Maartenb    posted on 01-08-2006 17:49
Ik heb een vaste bijbaan bij een gereedschapsfabriek iedere zaterdag, en momenteel werk ik als uitzendkracht bij een logistiek bedrijf. Ik vroeg me eigenlijk af wat voor soort baantjes de jongeren (t/m 19/20 jaar) hier hebben en wat ze verdienen etc..
Shizzle    posted on 01-08-2006 19:41
Ik werk op dit moment 16 uur per week bij een callcenter (klantenservice).
Ben 18 en verdien 6,11 euro bruto per uur en krijg reiskostenvergoeding van 5,40 euro per dag.
djmamo    posted on 01-08-2006 19:47
ben av technicus
www.moonentertainment.nl
ciderke    posted on 01-08-2006 20:27
normaal student, maar voor vakantiewerk ben ik leverancier van horecaproducten. 6 dagen op 7, gemiddeld 9 uur per dag aan 7.5€ per uur.
Nu kunnen jullie allemaal mooi uitrekenen hoeveel ik verdien  lol

196 Users online: 123 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 25.392
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.718.783