Poster: Reind
Prima school als je in staat bent zelf je dingen te regelen en de nodige disipline hebt.... anders ben je inderdaad erg snel aan je lot over gelaten.
InHolland zijn hogescholen waar van mensen verwacht word dat ze hun studie grotendeels zelf door kunnen lopen op veelal eigen initiatief. Zo werkt dat in heeeeeel veel landen prima maar hier in NL zijn studenten een beetje verwend en moet een docent ze alles uit leggen en moet die ieder uur van de dag voor een student beschikbaar zijn als hij/zij vragen heeft.... tsja en das daar inderdaad alles behalve het geval.
Ik ken overigens een aantal mensen die daar succesvol hun studies af hebben gerond en inmiddels een verdomd goede baan hebben dus zolang je zelf maar wil kun je ondanks InHolland ook nog goed terecht komen 
als ik het over een slechte school heb dan bedoel ik dan ook een slechte school, jij praat meer over leerlingen die niet willen.
deze school is gewoon organisatorisch slecht en er viel zoveel uit, lessen en leraren, dat moet niet kunnen.
je betaald er erg veel geld voor en dan hoef je 2 weken niet te komen omdat er geen leraren zijn.
mijn vriendin heeft het ook gewoon afgemaakt maar is nu verder gaan leren.