Ja mensen ik had het vandaag ook al te pakken lekker achter mn cdj'tjes laptop ernaast en dan bedenken, eej ik record weer is wat dus vandaag nog een mix setje maar dit keer van een uur en hij opent wel zacht maar wacht maar en luister eens hoe deze eindigt .
reacties hoor ik graag, alvast bedankt.
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [M] Unsuspected mix ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Even globaal geluistert. Jammer van de slechte geluidskwaliteit. Ik vind het een goeie mix waarin de overgang van hard naar zacht goed is verwerkt. Dit gaat lekker geleidelijk aan vind ik. Niet mijn smaak muziek, maar... Good job
User edit by Cyrille on 11-04-2006 @ 19:11:15 (100%)
Ja de opname kwaliteit viel mij ook tegen... ik weet ook eerlijk gezegd niet waar het aan ligt, maar bij mn vorige geposte mix had ik daar niet zon last van dus, ik zal alles even nalopen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.