Van een Feest een Knalfeest maken! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 10-04-2006 22:22
Heej dj's!,

Ik ga binnekort op een feest van een vriend draaien maar ik draai maar heel soms op feesten, er komen ongeveer 60 man maar waar ik echt voor wil gaan zorgen is dat het een klanfeest word (dat wil natuurlijk iedereen bij een feest:p) zodat ik een goede indruk kan achterlaten en misschien vaker in word gehuurd en natuurlijk ervaring op doe!
Nou was mijn vraag: Hoe maak je van een gewoon feest een knalfeest! en hoe bouw je dat dan op qua platenkeuze enzo en hoe doen jullie dat?

Groeten Bastian.

What do you think about Van een Feest een Knalfeest maken! ??

Vote :   

Bastian    posted on 12-04-2006 18:08
ok dat word het dan niet ik heb het ook nog nooit gedraaid in zo'n tent dus weet nog niet he:p

maar we gaan dan kijken voor lichtstatiefen en misschien kopen en anders hurenWinking my eye

kev0    posted on 12-04-2006 22:16
Heel goed Happy, laughing

Je kan ook zelf iets met buizen maken.. Happy, laughing

Let er wel op dat dit dan stevig is !
Camino    posted on 12-04-2006 22:19
Poster: kev0
Heel goed Happy, laughing

Je kan ook zelf iets met buizen maken.. Happy, laughing

Let er wel op dat dit dan stevig is !

lichtbrug kost niet veel om te huren, maar als je gek wilt doen met trussing kost het al gelijk een heel stuk meer. Vind het zelf ook nogal onverantwoord om gekke dingen te doen met truss als je er geen verstand van hebt; dus heb je met een lichtbrug (of twee) meer dan genoeg
Bastian    posted on 12-04-2006 22:49
We hebben thuis nog ijzeren pijpen met van die verbindingen (worden gebruikt voor stellage's) om ze aan elkaar te maken, als we een aantal buizen aan elkaar maken en een soort van kleine stellage maken zou dit ook goed werken?

Alvast bedankt!

kev0    posted on 13-04-2006 07:46
Poster: Bastian
We hebben thuis nog ijzeren pijpen met van die verbindingen (worden gebruikt voor stellage's) om ze aan elkaar te maken, als we een aantal buizen aan elkaar maken en een soort van kleine stellage maken zou dit ook goed werken?

Alvast bedankt!

Als het stevig is enz wel Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

171 Users online: 13 Guests (158 Unknown)
Pages generated today : 28.092
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.836.551

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use