Poster: Nvie
Een laser voor 60 man is echt een van de laatste opties waar je naar moet kijken. Je kunt beter eerst je basis in orde hebben.
Poster: kev0Heb je lasers voor 60 man dan ?
Poster: Bastian
En accapella's vind ik ook soms erg lekker klinken alleen ik weet niet waar je die vandaan kan halen:p ik heb alleen de nuff-a-pella, komt ie dan he, happy togheter (patrick kicken) dus ver kom ik tot nu toe nog niet:p
Poster: Gery
hm wat dacht je van:
mr fingers - can you feel it [in the beginning there was jack, and jack had a groove...]
danny tenaglia - elements [ladies and gentlemen... welcome... to the tunnle... i'm your dj...]
prayers - imagination [invision yourself as a bird in the sky...]
syndicate of law - right on time [ladies and gentlemens, are you listeners... (telt af op't einde)]
C'hantal - the realm [something for your mind your body and your soul...]
chris rock - no sex [and there's no sex in the champagne room!]
Ook leuk om te gebruiken is het begin van bitch boys - mindblowing
Poster: thijsdj
Hey Bastian,
Ik heb ooit ook zo'n feest gedraaid bij ons in de tuin voor mijn zusje, was voor ongeveer 150 man. Wat ik toen gedaan heb is samen met een vriend van mij gedraaid die zelf een drive in showtje heeft, ik had zelf voor een aantal par spots gezorgt en die in de tent gehangen boven het publiek, verder hadden we wat effecten als moon flowers strobo's en 4 pars zonder kleur die als een soort stages blinder moesten dienen. Dit was echt super en het volk dat er kwam was ook zeer onder de indruk.
Als tips kan ik geven zorg voor licht dat boven het publiek hangt, daar is het ook voor want licht naar het publiek toe is alleen maar irritant. denk aan:
- par spots
- strobo's
- moonflowers
- scanners (kun je huren)
E zorg voor voldoende volume want niets is zo vervelend als dat het publiek op een gegeven moment boven de muziek uit komt.
En kwa muziek, gewoon draaien wat hun leuk vinden, draai eerst eens wat verschillende stylen en kijk waar ze het beste op reageren. En als je de dames eenmaal aan het dansen hebt dan gaan de heren vanzelf mee.
Succes,
En als je wil heb ik misschien nog wel wat foto's van ons feest.
Poster: BastianOk waar heb jij die vandaan ben wel benieuwd naar die accapella's zitten wel goede tussenresearch...
Poster: DeafDJ
wel ten eerste zou ik redelijk wat aan licht uitgeven - dat geeft altijd wel een goede indruk. kan je anders wat meer info geven? denk dan b.v. aan budget, zaal, stijl, etc...
Poster: thijsdjhey,Ik heb een 3 tal foto's in mijn gallery geplaats, kijk maar even rond. 2 foto's zijn van de dj booth met de lampen daarboven en 1 foto is van de par's boven het publiek. De foto's zijn niet geweldig maar dat krijg je als je je vader foto's laat maken.succes
Ik heb ze gezien! Bedankt.We gaan nog voor lichten als moonflowers en iets beter lichten kijke, iemand nog ervaring met lampen die in de prijs categorie onder de 150 euro per stuk zitten?
Poster: Bastian
misschien ik weet niet of dat kan