Oke.. Ik draai zelf in een feestcafe. Bij ons is de procedure beginnen met oude Rnb.. Dan wat billenschud muziek. Maar nogsteeds op een laag tempo.. Op een goede deun salsa gaan mensen vaak aan het dansen. Zorg wel dat deze goed in elkaar over loopt en zoek de dooie punten in een salsa liedje. Daarna wat hitjes erachteraan(vergeet ook de classics niet)(tavares. Earth wind and fire) en als mensen eenmaal los gaan opbouwen naar een beetje house en dance.(Doe dit niet te snel wanneer je deze muziek in het begin draait gaan mensen in de climax van t liedje stilstaanen wanneer het te lang duurt lopen deze weer van de dansvloer) Wanneer ze er eenmaal op de dansvloer staan en blijven staan kan je om het feest compleet te maken nog wat meezingers draaien. Dit lijkt misschien een moeilijke procedure. Maar toch is dit wat het feest compleet gaat maken. Hieronder wat meezingers die ALTIJD aanslaan:
- 4 non blondes - Whats up
- Red hot chilli peppers - Under the bridge
- Ik bel je zomaar even op
- Bloed zweet en tranen
- Rene forger - Just say hello
- ANouk - Girl
- Anouk - Are u kidding me?
Zorg dat je na deze nrs weer een hitje of een liedje op tempo draait zodat mensen op de dansvloer blijven

Ik weet niet waar je het feest geeft en wanneer maar misschien kan ik je wel komen helpen. Ik hoor het wel!
Ik help je graag: Meer info papio15@hotmail.com
Sterkte en groetjes,
Pablo