Poster: dancedimension
Is 2e hands een optie?, wat zijn je eisen?, effecten, of standaard iets zoals pioneer cdj-100?
Poster: robbertIk zou zeker ook (voor thuis gebruik) voor enkele cd-spelers gaan.Dit werkt net even lekkerder, omdat alles duidelijker opgesteld is.Bij een dubbele cd-speler is alles zo klein.
Maar als hij dat geld niet heeft om 2 degelijke enkele cd-spelers te kopen lijkt mij het ook verstandiger om voor de dubbele cd-speler te gaan. Hij bespaart een hoop geld en hij heeft er een zeer degelijke speler voor terug. Ook hier geldt weer, zoals ze ook vaak tegen mij zeggen :P, wat jij het fijnst vind draaien. Ga dus een keer langs een winkel en probeer het 1 en anderSucces
Poster: TimemachineJa kan ik inkomen maar ik weet niet wat beste is: een dubbele of een enkele cd-speler.Naar mijn gevoel een enkele maar ik kan ook fout zijn he
Check ff je inbox
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.