Poster: LaidbackNAGOOM is Gewoon ZANY's JUMP Naam :PDit is dus wel een Zany Stomper mensen :P :D
Poster: LaidbackNee dat is jammer dat het word gepost kerol.Zany maakt nummers onder de Naam Nagoom. en met de Jongen(s) die zichzelf Nagoom noemen .. het is dus wel een Zany Stomper.. gedachtes over dit nummer zullen best van Zany afkomenhet is net als Isaac die White labels maakt.. en gewoon de naam Unknown Gebruikt
Het is maybe niet allemaal JUMP.. maar het valt eronder!
Dus ja.. denk wat je denken wil kerolWhat ever You think is best
Laten we er maar niet te veel Opin gaan ok ?..
spaart weer een hoop Nutteloze Posts
Poster: Laidback
ok dat dat even de weereld uit is .. Pfff :P
ze zitten Inderdaad bij het zelfde Label ja..
maar als Mensen Aan Nagoom denken (mensen in het Hardstyle Wereldje)
dan denken ze meteen aan zany
dus mijn post was alleen even voor de duidelijkheid
No offence!..
heb em al lang niet gezien/gesproken...
Poster: djmamomaar jij zit toch niet in de hardstyle wereld? dacht dat jij club/trance draaide...en de laatste zin van de quote vind ik altijd zo goedkoop als mensen dat doendus mijn post was alleen even voor de duidelijkheid
No offence!..Ik zit 100% in het harde Stylen Wereldjeal een hele tijd hoor
..
en ja.. als er iets anders gedraaid moet worden wil ik dat ook wel doen...Welke laatste zin ?dus mijn post was alleen even voor de duidelijkheid
No offence!..??Ofheb em al lang niet gezien/gesproken...??GreetsZ!
Poster: djmamodus jij zegt dat ie in Valkenswaard woont(teminste als'k je goed begrijp) denk ik niet, Zany woont namelijk in Veldhoven(google
het punt is ff dat ik zany enigzins ken (komt ook uit Valkenswaard) en nagoom is niet zijn jump producer naam. want dj nagoom is iemand totaal anders, en dat heb ik net ookal gezegd. nagoom en zany zitten wel bij hetzelfde label. en weet uit betrouwbare bron dat zany niets aan dit nummer heeft gedaan
Poster: djliberty
dus jij zegt dat ie in Valkenswaard woont(teminste als'k je goed begrijp) denk ik niet, Zany woont namelijk in Veldhoven(google)
quote: |
heb em al lang niet gezien/gesproken... |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.