Poster: Nvie
Zoals Leads CDJ 1000 MK2 LTD :P
Poster: greup
god, een gouden cdj ofzo.... Het lijkt me wel wat
Poster: Day-Oneik zou er gelijk een lening voor afsluitenen 2 van kopen!!
ik zou je er graag een verstrekken...werk namelijk zelf als kredietadviseur
Poster: barthawkik zou je er graag een verstrekken...werk namelijk zelf als kredietadviseur
Ag kijk... Leen ook hier op het forum
Poster: Lead
Ennuh, mocht dat idee gebruikt worden zien we de URL van deze site wel in beeld natuurlijk
CDJ-1000MK2 Blue Led Mod
CDJ-1000MK2 Jog Wheel Mod
Ik verwacht niet dat er een LTD model van de CDJ-1000 zal komen.... Maar ik weet al wel af van een leuk projectje die ik in beeld wil brengen met een MK2 (van een DJ).... Wellicht later dit jaar meer hierover... Vanuit Pioneer dus waarschijnlijk geen limited series ....
Poster: Day-OnePast/kan die CDJ-1000MK2 Jog Wheel Mod ook op de 800?!
Poster: Day-OnePast/kan die CDJ-1000MK2 Jog Wheel Mod ook op de 800?! en ojaa nog ff wat (denk voor lead) doet pioneer dit zelf en zo niet als ik het laat doen (misschien) vervalt mijn garantie?!
Poster: Day-One
ik wil mijn 800's pimpen met die Jog Wheel Mod wat gaat het mij kosten LEAD?! of doet pioneer dit ook?!
Poster: Lead
Pioneer doet dit NIET....Ja, je bent direct je garantie kwijt.
Poster: dj-nick
heey lead kan je ook de play en cue knoppen van de cdj-1000's op een cdj 800mk2 monteren of past dit niet
Poster: Day-OneIn elk geval nice to know...dat jij het event. zou willen doen..ik zal je een pmtje sturen zodra ik wat centjes bij elkaar hebt gesprokkeld.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.