Hey ik ben Peter aka Get Outski! (moest toch een naam verzinnen

),
ik ben nu ongeveer maandje of 2 bezig met mixen, heb recente release en promo's. Maar het grote nadeel is ik ben begonnen met een (en niet lachen) HERCULES DJ CONTROL MP3.
Deze had ik gekocht om te kijken of ik het wel leuk vond etc etc en het antwoord daarop is ja geworden.
Maar mijn vraag is nu ik wil verder gaan met mixen en het leren op cdj tafels. Maar er zijn zoveel varianten dat ik niet zou moeten weten wat ik als beginner zou moeten nemen.
Zo zat ik te kijken op conrad site en ik zag een MCCRYPT TOP LOAD CD-SPEL CDJ staan maar ook pioneer cdspelers. Ik weet dan wel dat de pioneers beter zijn, maar ik wil om te beginnen niet al te veel geld uitgeven. zeg maar rond de 600 euro en dan wil ik z'n beetje me spullen hebben. Als ik pioneer zou moeten kopen bijvb de 200 serie zag ik al op 2de hands sites staan dat ik deze 2 voor 600 kon krijgen. Maar nu wil ik weten wat zou ik moeten nemen en kunnen jullie me misschien een beetje uitleg geven wat de grote verschillen zijn tussen al deze cdspelers.
Alvast bedankt