Hi, heb gisteren nog eens achter magix gekropen en kheb een nieuw liedje gemaakt. Persoonlijk vind'k het beter als het vorige
Artiest: Me(DJ Liberti) Titel: Searching For Love Stijl: Trance(geprobeerd) Snelheid: 140 bpm
Enjoy!
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
What do you think about [T] DJ Lberti- Searching For Love ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Okeej ik heb hem geluister.. en ik sluit me aan bij de andere dj's... de 1e beat is wel vet... maar dan komt opeens die 2e erin... verder bij een nummer... gaat het erom dat je het publiek aantrekt... probeer een nummer te maken met een aantrekkelijke melodie... Waarvan je denkt van... hier gaan de mensen echt op los..
Verder lopen de beats op de helft niet goed, en ik ben van mening dat je teveel samples gebruikt, en dat er teveel variatie in geluidshardte inzit.
producen is niet zomaar iets... maar wel leuk dat je er mee bezig bent. Het is moeilijker dan je denkt.
Nog 1 tip:
Je hebt vast wel geluidsrecorder op je pc. Als je je nummer in geluidsrecorder opent, kun je hem via eigenschappen converteren naar mp3. dan is je nummer iets in de 3 of 4 mb ofzo.. misschien ook wel handige tip voor andere dj's hier... die het nog niet wisten
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
User edit by Illusion on 20-04-2006 @ 15:29:20 (100%)
Euhm met al do respect.. neuh.. Vanaf het begin ga je al fout met je hihat die net niet meewerkt... plotselingen wegvallen van instrumenten en plots verschijnen van andere. Alles zit nog net niet met elkaar verbonden qua tempo en beat. Maar moet zeggen je kan beter suc6 met de volgende track. groet,
gilbert
User edit by Gilly on 15-05-2006 @ 20:52:46 (100%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.