Poster: ChiellianvanWhoden nu nog 2006:D of is die al bekend?(H)
Poster: Winston@MamoOp zich wel aardiger als je'm hier ook kunt vinden.
ja dat is ook zo maar als ik 5 sec op google kijk heb ik het ook, dus dan kan de topic starter meteen neer zetten welke het zijn
Poster : djmamo
hebben jullie ooit van google gehoord?
Poster: djmamo
(boven)(en dan weer normaal)zie al weer dat de helft Off topic is.. wat heefd Google met die te maken als die jongen dit zo graag aan ons wil vragen.. laat em.. zet het dan maar hier neer . binnen die 5 sec Offcource
ja dat is ook zo maar als ik 5 sec op google kijk heb ik het ook, dus dan kan de topic starter meteen neer zetten welke het zijn
Maar dat haald alle plezier eraf..
je moet toch wat ?
misschien is de topic starter helemaal niet zo goed online.. ?
of helemaal niet zo INTO GOOGLE...
You Never Know ........... You Never Know!..
Maar maak dan een Nuttige Opmerking.. als jij ze binnen 5 sec kan vinden.
Posts ze dan maar
Jeuwww!
zie al weer dat de helft Off topic is.. wat heefd Google met die te maken als die jongen dit zo graag aan ons wil vragen.. laat em..
zet het dan maar hier neer . binnen die 5 sec Offcourcezie al weer dat de helft Off topic is.. wat heefd Google met die te maken als die jongen dit zo graag aan ons wil vragen.. laat em.. zet het dan maar hier neer . binnen die 5 sec Offcource
Mod Edit: Post removed: Deze discussie is totaal ontopic. Als hij redelijk was geweest, tot daar aan toe, maar als je een mede member (laidback_robert) uitgaat maken voor achterlijk omdat hij op je opmerking in gaat gaat te ver. Niet duidelijk? Je weet de PM knop te vinden. |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.